جاباما
۱۰۶۲۵۹۱
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

توضیحات وزیر علوم در مورد نامه به رهبری

وزیر علوم در پی انتشار نامه خود به مقام معظم رهبری و واکنش‌هایی که در مورد فعالیت‌های دانشگاه فرهنگیان به وجود آمده، منظور دقیق خود را از ارسال این نامه تشریح کرد.

خبرگزاری ایسنا: وزیر علوم در پی انتشار نامه خود به مقام معظم رهبری و واکنش‌هایی که در مورد فعالیت‌های دانشگاه فرهنگیان به وجود آمده، منظور دقیق خود را از ارسال این نامه تشریح کرد.

دکتر منصور غلامی در خصوص انتشار نامه خود به مقام معظم رهبری در مورد لزوم به‌کارگیری فارغ‌التحصیلان دانشگاه‌های کشور در تامین نیروی آموزشی مورد نیاز آموزش و پرورش گفت: متاسفانه از نامه بنده به محضر مقام معظم رهبری، سوء برداشت شده است.

وی ادامه داد: اولاً همانطور که در مطلع نامه آورده شده، به هیچ وجه نظر به کم‌رنگ شدن جایگاه دانشگاه فرهنگیان نبوده. ثانیاً بحث استفاده از نیروی انسانی تحصیل کرده موجود که همزمان مسئولین کشور، دغدغه اشتغال آن‌ها را هم دارند، بوده که بکارگیری آن‌ها در یک مقطع چند ساله مشکل تامین انبوه معلم مورد نیاز آموزش و پرورش را هم حل خواهد کرد. ثالثاً اعلام نظر کارشناسی به عدم لزوم گسترش کمی دانشگاه مذکور با تمام محدودیت‌هایی است که در ابعاد مختلف در این رابطه وجود دارد.

وزیر علوم تاکید کرد: نکته آخر اینکه عزیزانی که ابراز نگرانی کرده‌اند، قبل از اینکه حضرت آقا نامه را دریافت و ملاحظه بفرمایند، اینهمه واکنش منفی نشان داده‌اند.

دکتر غلامی خاطرنشان کرد: بنده همان‌روز و بلافاصله در مصاحبه‌ای که در رسانه ها و از جمله صدا و سیما هم پخش شد، توضیح دادم که منظور توقف روال جاری فعالیت‌های دانشگاه فرهنگیان نبوده و نیست.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج