جاباما
۱۰۶۲۶۲۳
۴ نظر
۵۰۱۲
۴ نظر
۵۰۱۲
پ

درگذشت زهرا استادزاده بر اثر کرونا

زهرا استادزاده، عضو هیأت علمی معاونت گسترش زبان فارسی مرکز همکاری‌های وزارت علوم، تحقیقات و فناوری بر اثر ابتلا به کرونا درگذشت.

ایسنا: زهرا استادزاده، عضو هیأت علمی معاونت گسترش زبان فارسی مرکز همکاری‌های وزارت علوم، تحقیقات و فناوری بر اثر ابتلا به کرونا درگذشت.

بهادر باقری، معاون گسترش زبان فارسی و ایران‌شناسی در دانشگاه‌های خارج از کشور مرکز همکاری‌های علمی بین‌المللی وزارت علوم با اعلام این خبر گفت که دکتر زهرا استادزاده صبح امروز (پنج‌شنبه، ششم آذرماه ۹۹) بر اثر ابتلا به کرونا از دنیا رفت.

انجمن علمی زبان و ادبیات فارسی در پی درگذشت زهرا استادزاده در پیامی نوشته است: «انالله و انا الیه راجعون

باد خزان کرونا بار دیگر بر بوستان زبان و ادب فارسی وزید و گل دیگری را از شاخسار زندگی چید. خانم دکتر زهرا استادزاده بانوی دغدغه‌مندی بود که هیچ‌گاه خستگی نمی‌شناخت و همواره در جوش و خروش خدمت به گسترش زبان و ادبیات فارسی در جهان بود. خداوند روح او را غریق رحمت خویش کند. این ضایعه دردناک را به عموم استادان ایرانی و خارجی زبان و ادبیات فارسی و خانواده محترم ایشان و معاونت بین‌الملل وزارت عتف تسلیت عرض می‌کنیم و از خداوند متعال برای بازماندگان ایشان صبر و تندرستی خواهانیم. روحش شاد باد.»

درگذشت زهرا استادزاده بر اثر کرونا

زهرا استادزاده، عضو هیأت علمی معاونت گسترش زبان فارسی مرکز همکاری‌های وزارت علوم، تحقیقات و فناوری بود. او لیسانس زبان و ادبیات فارسی و فوق لیسانس آموزش زبان فارسی به غیرفارسی‌­زبانان خود را از دانشگاه علامه طباطبایی اخذ کرده بود. همچنین مقالات متعددی در موضوع کرسی‌­های زبان و ادبیات فارسی و نیز زبان و ادبیات فارسی کلاسیک و معاصر و زبان‌شناسی نگاشت و در همایش­‌های متعدد داخلی و خارجی مشارکت داشت.

سال ۱۳۸۸ نیز به عنوان «پژوهشگر شاخص کشوری» از سوی دبیرخانه ستاد هفته پژوهش انتخاب شد. از جمله دیگر فعالیت‌های استادزاده می‌توان به همکاری در برنامه‌ریزی و اقدام‌های مربوط به گسترش زبان و ادبیات فارسی در خارج از کشور، همکاری در برنامه­‌ریزی و تهیه طرح‌های لازم و اقدام‌های مربوط به تأسیس و تقویت کرسی‌ها و مراکز زبان فارسی ـ ایران‌شناسی و مطالعات ایرانی در خارج از کشور، همکاری و اقدام در مورد مصوبات ستاد شورای گسترش زبان فارسی، همکاری در تهیه آیین­‌نامه­‌ها، دستورالعمل‌ها و ضوابط مورد نیاز ستاد گسترش زبان فارسی و ... اشاره کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • سردار جمال بهرامی

      انالله و اناالیه راجعون. خدایش بیامرزد و قرین رحمت خویش فرماید.

    • کوروش کبیر

      روحت بافاطمه زهراس محشورباد۰خداوندبه خانواده ات صبردهد۰

    • بهناز

      روحت شاد خواهر عزیزم. قطعا جات بهشت است

    • Mohamad

      خدا رحمت کنه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج