جاباما
۱۰۶۲۷۱۸
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

لیبرمن: حماس موشک‌های کروز در اختیار دارد

وزیر پیشین جنگ و رییس حزب «اسرائیل خانه ما» رژیم صهیونیستی روز پنجشنبه گفت که جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) موشک‌های کروز در اختیار دارد.

ایرنا: وزیر پیشین جنگ و رییس حزب «اسرائیل خانه ما» رژیم صهیونیستی روز پنجشنبه گفت که جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) موشک‌های کروز در اختیار دارد.

به نقل از خبرگزاری آناتولی ترکیه، «آویگدور لیبرمن» که در جلسه پارلمان رژیم صهیونیستی (کنست) صحبت می کرد، افزود: حماس برای نخستین بار موشک های کروز در اختیار دارد و توانسته این موشک ها را ارتقا و توسعه دهد.

لیبرمن: حماس موشک‌های کروز در اختیار دارد

وی با انتقاد از نخست وزیر و وزیر جنگ رژیم صهیونیستی گفت: بنیامین نتانیاهو و بنی گانتس این موضوع را از مردم مخفی نگاه داشتند.

رییس حزب اسرائیل خانه ما اضافه کرد: آنچه در مناطق جنوبی اتفاق می‌افتد، رها کردن ساکنان غلاف غزه (شهرک های صهیونیستی هم مرز با غزه) است.

تاکنون بارها تحلیلگران صهیونیستی به توان بازدارندگی مقاومت فلسطینی اذعان و از گسترش توانمندی های نظامی مقاومت اظهار نگرانی کردند.

پیش‌تر «بنی گانتس» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی اعلام کرده بود که اسرائیل آماده است تا با حماس به توافق برسد و شرایط ساکنان غزه را بهبود بخشد.

در مقابل نیز سخنگوی کمیته‌های مقاومت فلسطین اعلام کرد که رژیم صهیونیستی اگر بخواهد به تجاوز و محاصره غزه ادامه دهد، بهای آن را خواهد داد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج