۱۰۶۲۷۵۴
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

داوران در غیاب تماشاگران سلطنت می‌کنند!

مربی تیم فوتبال نساجی گفت: واقعا تمام زحمات تیم ما ما به خاطر اشتباه داور زیر سوال رفت و ۳ امتیاز بازی با سایپا را از دست دادیم.

خبرگزاری فارس: مربی تیم فوتبال نساجی گفت: واقعا تمام زحمات تیم ما ما به خاطر اشتباه داور زیر سوال رفت و ۳ امتیاز بازی با سایپا را از دست دادیم.

رضا حسن‌زاده در خصوص شکست تیمش مقابل سایپا اظهار داشت: در مورد مسائل فنی صحبتی ندارم اما معتقدم این روزها در دوران کرونا در غیاب تماشاگران داوران سلطنت می‌کنند. تمام تیم‌ها زحمت می‌کشند اما با سوت‌های اشتباه زحمات آنها زیر سوال می‌رود.

وی افزود: در بازی با تراکتور داور از پنالتی صد در صد تیم ما گذشت و در دیدار با سایپا اشتباهات داور واقعا عجیب بود. جالب اینجا است که داور در تمامی صحنه ها در ۲-۳ متری صحنه حضور داشت اما اینکه چرا خطاهای واضح را نمی‌گیرند نمی‌دانیم.

مربی تیم فوتبال نساجی خاطرنشان کرد: اگر بگوییم داوران استرس دارند اشتباه است چون تماشاگری در ورزشگاه حضور ندارد که آنها ترس داشته باشند. واقعا تمام زحمات تیم ما ما به خاطر اشتباه داور زیر سوال رفت و ۳ امتیاز بازی با سایپا را از دست دادیم. این همه زحمت می‌کشیم، بازیکنان تلاش می‌کنند ولی در آخر با یک اشتباه زحمات زیر سوال رفت.

حسن‌زاده یادآور شد: بحث من کل داوران نیست اما یکسری از داوران واقعا عملکرد بقیه را هم زیر سوال می‌برند.۶ امتیاز از ۲ بازی گذشته واقعا حق نساجی بود که از دست ما رفت. در بازی با سایپا واقعا داور برد را تقدیم به حریف کرد. من از مدیریت باشگاه می‌خواهم کتبا به کمیته داوران اعتراض کنند و حق نساجی را بگیرند.

وی تاکید کرد: با این شرایط بازیکنان و مربیان و حتی باشگاه‌ها دلسرد می شوند.نساجی تیم پرقدرتی است و از حمایت هوادار برخوردار است اما وقتی راحت حقمان خورده می شود نمی‌دانیم چه پاسخی به هواداران تیممان بدهیم.

مربی تیم فوتبال نساجی تصریح کرد: من از روی نیمکت با آن فاصله می‌بینم بازیکن حریف پیراهن بازیکن ما را کشیده اما عجیب است که داور در ۲ متری صحنه آن را نمی بیند. این همه فرصت و زحمت به راحتی از دست می رود. حیف فوتبالی که نساجی بازی کرد ولی با اشتباه داوران به هدر رفت.داور بازی اول تیم ما وقتی قضاوتش تمام شد خود آقای فاضلی به سمت او رفت و از وی تشکر کرد. حتی بعد از بازی از وی در نشست خبری تعریف هم کرد ولی واقعا وقتی قضاوت‌ها مشکل داشته باشد نمی‌شود چیزی نگفت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج