۱۰۶۳۰۰۴
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

آبولا: طارمی می‌تواند فیکس شود

پورتو امشب در هفته هشتم رقابت‌های لیگ پرتغال در خانه سانتاکلارا به مصاف این تیم خواهد رفت و باید دید آیا سرانجام سرجیو کونسیسائو به این نتیجه رسیده است که از مهدی طارمی در ترکیب اصلی تیمش استفاده کند یا نه.

روزنامه فرهیختگان: پورتو امشب در هفته هشتم رقابت‌های لیگ پرتغال در خانه سانتاکلارا به مصاف این تیم خواهد رفت و باید دید آیا سرانجام سرجیو کونسیسائو به این نتیجه رسیده است که از مهدی طارمی در ترکیب اصلی تیمش استفاده کند یا نه. این مهاجم ایرانی در این فصل تنها یک بار شانس فیکس شدن در پورتو را آن هم در جام حذفی داشته و حالا روزنامه «آبولا» پرتغال معتقد است این بازیکن می‌تواند امیدوار باشد که نخستین حضورش در لیگ به‌عنوان بازیکن ثابت را امروز تجربه کند.

این روزنامه می‌نویسد: «وقتی در نخستین دقیقه شروع نیمه دوم آخرین دیدار پورتو در لیگ مهدی طارمی موفق شد با ضربه سر دروازه پورتیموننزه را باز کند مشخص بود که فشار زیادی از روی او برداشته شده است و پس از به ثمر رساندن نخستین گلش برای پورتو با خیالی راحت‌تر به بازی ادامه می‌دهد. شور و هیجان و خوشحالی بابت این گل کاملا در چهره طارمی نمایان بود. این گل سرجیو کونسیسائو را نجات داد و درحالی که به‌نظر می‌رسید بازی گره خورده است اما طارمی توانست گل برتری تیمش را به‌ثمر برساند.

بازیکنان بسیاری در این فصل لیگ پرتغال به‌عنوان بازیکن تعویضی راهی میدان شده‌اند و طارمی هم یکی از آنهاست که در طول ۷ هفته گذشته توانسته ۱۸۶ دقیقه برای پورتو بازی کند. کونسیسائو او را به‌جای بازیکنانی چون کورونا، اوریبه، لوئیس دیاز و البته مارگا که رقیب اصلی او در خط حمله محسوب می‌شود به بازی فرستاده اما هنوز در لیگ او را در ترکیب اصلی قرار نداده است.

طارمی فصل پیش ستاره ریوآوه بود و در ۳۰ بازی این تیم در ترکیب اصلی قرار داشت و تنها ۴ بازی را به‌عنوان بازیکن ذخیره راهی زمین شد. او فصلی بسیار خوب را پشت سر گذاشت و با زدن تنها یک گل دیگر می‌توانست آقای گل لیگ پرتغال لقب بگیرد. طارمی در هفته‌های اخیر تلاش زیادی برای رسیدن به ترکیب پورتو داشته، ازُجمله عدم‌حضور در اردوی تیم ملی ایران و ماندن در پورتو برای ثابت کردن خودش به مربی تیم که نتیجه‌بخش هم بود و در جام حذفی فیکس شد.

او حالا برابر سانتاکلارا این شانس را دارد که نظر مثبت کونسیسائو را جلب کرده و نخستین بار در لیگ از ابتدا راهی میدان شود.» در سوی دیگر میدان نیز سانتاکلارا درحالی برای این مسابقه آماده می‌شود که شهریار مغانلو، مهاجم جدید و ایرانی خود را به‌دلیل مصدومیت حداقل تا دو هفته آینده در اختیار نخواهد داشت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج