۱۰۶۳۰۳۵
۹ نظر
۵۰۰۰
۹ نظر
۵۰۰۰
پ

تذکر جدی؛ دروازه‌بانان استقلال مدیریت می‌شوند

در روزی که استقلال تمرین داشت دروازه بانان استقلال در تمرین اختصاصی که داشتند با هم وارد چالش شدند که این منجر به ترک تمرین از سوی رشید مظاهری شد.

ورزش سه: در روزی که استقلال تمرین داشت دروازه بانان استقلال در تمرین اختصاصی که داشتند با هم وارد چالش شدند که این منجر به ترک تمرین از سوی رشید مظاهری شد.

این موضوع که خیلی زود به گوش محمود فکری رسید به آن واکنش اینستاگرامی نشان داد و نوشت همه برای یک قلب می تپیم و به کسی اجازه تفرقه ندهید. سرمربی استقلال قصد دارد سوء تفاهم به وجود آمده میان دو دروازه بان استقلال را مدیریت کند. بدون برخورد قهریه چون رفتاری غیر ازاین هم به دو دروازه بان استقلال ضربه خواهد زد و هم به تیم. به خصوص به رشید مظاهری که در اردوی تیم ملی حضور دارد و این رفتارها و چالش های ایجاد شده می تواند به موقعیت او در تیم ملی ضربه بزند. اسکوچیچ هم نشان داده دوست دارد تیمی آرام و بدون حاشیه داشته باشد و حتی به همین بهانه چند بازیکن این چنینی را بدون هیچ توضیحی از اردوی تیم ملی کنار گذاشته است.

محمود فکری در روزهای ابتدایی حضور در اردوی تیم آبی صحبت های متعددی با آبی پوشان داشت و خطاب به آنها تاکید کرد برای همدلی بازیکنان ارزش زیادی قایل است و بر این عقیده است بهترین فاکتور برای قهرمان شدن در فصل جاری همدلی است و البته تاکید کرد بی نظمی در اردوی استقلال را تحمل نخواهد کرد و دوست دارد پیش از گرفتن تصمیم قهریه شاهد رفاقت بین بازیکنان باشد.

استقلال در هفته سوم برای بازی با پیکان آماده می شود که این بازی برای آبی ها مهم و تیم به هر دو دروازه بان نیاز دارد. اینبار محمود فکری با یک تذکر جدی به دو دروازه بان باتجربه تیمش موضوع پیش آمده را مدیریت خواهد کرد تا این موضوع درون خانوادگی حل شود اما اگر قرار به تکرار این رفتارها باشد برای محمود فکری که به نظم و انضباط اهمیت وِیژه ای می دهد قابل تحمل نخواهد بود.

استقلال در دو هفته ابتدایی با سید حسین حسینی به میدان آمد اما محمود فکری تصمیم گرفت در بازی سوم و در برابر ماشین سازی به رشید مظاهری میدان دهد که استقلال یک بر صفر برنده شد. به نظر می رسد در بازی با پیکان هم رشید مظاهری مرد شماره یک استقلال باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      آقای فکری اگر میخوای تیم به آرامش و اقتدار برسه باید حسینی و دوتا فرشید را بفرستی همون جایی که چشمی رفت

      پاسخ ها

      • علی نصیری

        دمت گرم گول گفتی

      • ایرانی

        خدا بیامرزد امواتت را

    • بدون نام

      از آقای فکری خواهشمندم فرشیدباقری و حسینی را که لیاقت هردو نیمکت نشینی محض هست انها را بچسپونه به نیمکت ونزار حاشیه وارد تیم بشه.فرشیدباقری پنج فصله تو استقلال نه گل زده نه پاس گل داده هیچ حرکت مثبتی انجام نمیده فقط پاس اشتباه

    • پوکر

      کیسه کشا آرامش در تیم نخواهد آمد تاپرسپولیس هست تا بازی فینال آسیایمون تا میتونید داخل لیگ خوشحالی کنید بعداز فینال دیگه پرسپولیس این اجازه را نخواهد داد.قلیونیهای بی خاصیت

      پاسخ ها

      • بدون نام

        لنگی بودن جرم نیست بیماریست

      • بدون نام

        شنبه موعد خخخخخخخخخخ

      • اس اس

        خخخخخخخ نگو مترسیم

      • امجدی

        حاج محمود فکری لطفا زودتر حسینی را از استقلال خارج بکن بدرد نمیخوره فقط فتنه و اختلافات زیادی را ایجاد میکند حسینی غده سرطانی استقلال هستش بیرونش کن برود پی کارش

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج