جاباما
۱۰۶۳۱۱۸
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

همسر شهید فخری‌زاده: به رهبری تسلیت می‌گویم

همسر شهید محسن فخری زاده گفت: این شهید در عین حال که یک دانشمند بودند، بسیار همسر مهربان و دلسوز و مدبری بودند و کشورشان را دوست داشتند و من از آنهایی که هستند خواهش می‌کنم که راه ایشان را ادامه بدهند و اجازه ندهند که خونش پایمال شود.

خبرگزاری فارس: همسر شهید محسن فخری زاده در گفت و گو با شبکه خبر سیما پیرامون شخصیت فردی و علمی این شهید ضمن عرض تبریک شهادت این شهید به امام زمان و مقام معظم رهبری که شهید فخری زاده به ایشان ایمان داشت و عاشق ایشان بود و همچنین به کل ملت شریف ایران، اظهار داشت:‌ این شهید در عین حال که یک دانشمند بود بسیار همسر مهربان و دلسوز و مدبری هم بود.

وی با بیان اینکه شهید کشورش را دوست داشت، گفت: من از آنهایی که هستند خواهش می‌کنم که راه ایشان را ادامه بدهند و اجازه ندهند که خونش پایمال شود؛ چون مسیرش برایش خیلی مهم بود و خونش را پای این مسیر گذاشت و لحظه لحظه زندگی اش را برای این کار گذاشت و عاشقانه هم این کار را انجام می‌داد و من خواهش می کنم که نگذارند خونش پایمال شود و مسیرش ادامه پیدا کند.

وی افزود: به رهبر انقلاب عزیزترین فرد من در این دنیا که عزیزترین فرد آقای فخری زاده بود تسلیت و تبریک عرض می‌کنم که سربازی را که پرورش دادند، واقعاً آنطور که پرورش دادند برای مملکتش زحمت کشید و خونش را پایش گذاشت و از رهبر عزیزم به خاطر این سربازی که برای مملکت به جا گذاشتند تشکر می‌کنم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج