جاباما
۱۰۶۳۲۷۸
۱ نظر
۵۰۰۷
۱ نظر
۵۰۰۷
پ

گزینه احتمالی بایدن برای سفارت آمریکا در لندن

به نوشته یک روزنامه انگلیسی، در پی پیروزی نامزد حزب دموکرات آمریکا در ایالت آریزونا، همسر سناتور سابق این ایالت به عنوان سفیر احتمالی این کشور در لندن در نظر گرفته شده است.

خبرگزاری فارس: نام «سیندی مک‌کین» همسر سناتور سابق ایالت آریزونا به عنوان سفیر احتمالی دولت بعدی آمریکا در انگلیس، مطرح شده است.

به نوشته روزنامه «ایندیپندنت»، مک‌کین به عنوان یک چهره جمهوری‌خواه مخالف «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا، نقش مؤثری در پیروزی «جو بایدن» رقیب دموکرات او در ایالت آریزونا داشته و اعطای مقام سفیر آمریکا در لندن می‌تواند به‌عنوان پاداشی برای او در نظر گرفته شده باشد.

گزینه احتمالی بایدن برای سفارت آمریکا در لندن

روزنامه «تایمز» به نقل از فردی مطلع نوشت: «اگر [مک‌کین] مایل باشد، [این مقام] از آن وی خواهد بود. او آریزونا را تقدیم [بایدن] کرد. آن‌ها این مسئله را می دانند».

ترامپ در زمان حیات «جان مک‌کین» سناتور متوفی ایالت آریزونا، او را بارها مورد انتقاد قرار داده و گفته بود: «او قهرمان جنگ نیست زیرا [در ویتنام] اسیر بود».

دو سال قبل که جان مک‌کین در اثر ابتلا به تومور مغزی جانش را از دست داد، خانواده او ترامپ را به مراسم تدفین دعوت نکردند و با شروع مبارزات انتخاباتی در آمریکا، سیندی مک‌کین همسر وی به حمایت از بایدن پرداخت.

هفته گذشته با اتمام شمارش آرای ایالت آریزونا، بایدن با اختلاف حدود ده هزار رأی توانست ترامپ را در این ایالت شکست دهد.

برآورد رسانه‌ها حاکی از این است که بایدن با کسب ۳۰۶ رأی الکترال در مقابل ۲۳۲ رأی الکترال ترامپ پیروز شده است. طبق قوانین آمریکا هر یک از نامزدهای انتخاباتی که بتواند ۲۷۰ رأی الکترال را به دست بیاورد به عنوان رئیس‌جمهور آمریکا انتخاب شده و مجوز ورود به کاخ سفید را به دست می‌آورد.

تیم دونالد ترامپ از پذیرش شکست امتناع کرده و شکایت‌هایی را در چند ایالت علیه آنچه به گفته آنها تخلف‌ها و تقلب‌های انتخاباتی است، مطرح کرده است اما این شکایت‌ها در چند ایالت رد شده‌اند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      ایالت آرزواینا؟!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج