جاباما
۱۰۶۳۲۸
۲ نظر
۵۰۰۱
۲ نظر
۵۰۰۱
پ

جام جهانی كشتی فرنگی بدون محمد بنا

طبق آخرين تصميم شورای فنی كشتی فرنگی مقرر شد تيم ملی ايران بدون هدايت محمد بنا به عنوان سرمربی در رقابتهای جام جهانی كشتی فرنگی تهران به ميدان برود.

خبرگزاری مهر: محمد بنا سرمربي تيم ملي كشتي فرنگی روز سه‌شنبه هفته گذشته به محض بازگشت از رقابتهای قهرمانی آسيا اعلام كرد به مرخصي طولانی مدتي خواهد رفت و ادامه همكاری وی با فدراسيون و تيم ملي فعلا مشخص نيست. اين در حاليست كه فدراسيون كشتی طي روزهای ۲۵ و ۲۶ ارديبهشت ماه در تهران ميزبان رقابتهای جام جهاني كشتي فرنگی است و طبيعتا برای كسب نتيجه مطلوب در اين رقابتها حساب ويژه‌ای باز كرده است.

به هر حال كسب عنوان سومي در رقابتهای قهرمانی آسيا و قطع همكاری موقتی يا دائمی محمد بنا با تيم ملی و همچنين اهمت برگزاری جام جهاني تهران و كسب نتيجه در اين ميدان بين‌المللی باعث شد تا شورای فنی كشتي فرنگي وارد عمل شود و تصميمي عاجل در اين خصوص اتخاذ كند.

بدين ترتيب شوراي فني بعد از برگزاري نشست ويژه اي در اين رابطه تصميم گرفت تيم ملي كشتي فرنگي بدون هدايت محمد بنا در جام جهانی تهران به ميدان برود و تمامی امور تيم به كادر فني فعلي سپرده شود. با توجه به اين مساله محمد بنا هم فعلا به اردوي تيم ملی نخواهد آمد و تصميمات قطعي و اصلی براي بازگشت او به بعد از جام جهانی تهران موكول می‌شود.

از سوي ديگر گفته می‌شود رسول جزيني مربی تيم ملی نيز پس از اظهارات تند و صريح خود در حمايت از محمد بنا با تيم ملی كشتی فرنگی قطع همكاری كرده كه البته يكی از اعضای شورای فنی به خبرنگار مهر گفت: ما وی را به دليل اظهارات غير منطقی و احساسی به كميته انضباطي فراخوانديم و او فعلا حق همكاری با تيم ملی را ندارد.

شورای فني كشتي فرنگی را حسین ملاقاسمی، رحیم علی آبادی، مهدی هوریا، بهرام مشتاقی، حسین بابک و علیرضا لرستانی تشكيل می‌دهند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      این آقای بنا هم خودشو کشت با اینهمه قهر و آشتی.
      مرد که نباید اینقدر دل گنده باشه.

    • ررررررر

      دوران بنا به سر رسیده برو برنگرد بنا از دستت خسته شدیم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج