جاباما
۱۰۶۳۴۳۹
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

نکیسا:

اولین زنگ خطر برای پرسپولیس به صدا در آمد

دروازه‌بان پیشین تیم پرسپولیس و تیم ملی ایران معتقد است که با تساوی این تیم مقابل نفت مسجدسلیمان، زنگ خطر برای فینالیست لیگ قهرمانان آسیا به صدا درآمده است.

خبرگزاری تسنیم: نیما نکیسا درباره عملکرد تیم فوتبال پرسپولیس مقابل نفت مسجدسلیمان در هفته سوم لیگ برتر به خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم گفت: بازی با نفت مسجد سلیمان یک زنگ خطر برای پرسپولیس بود که به صدا در آمد. پرسپولیس تیم بزرگی است و اولین زنگ خطر توسط مدیران قبلی پرسپولیس به صدا در آمد و دست تیم را برای لیگ خالی گذاشتند.

وی ادامه داد: پرسپولیس تیم بزرگی است و باید همیشه بزرگی کند. مردم و هواداران از این تیم انتظار دارند حتی در سخت‌ترین بازی‌ها پیروز شود. حریف آنالیز خوبی از پرسپولیس داشت و تمام روزنه‌های نفوذ این تیم را بسته بود و به دنبال ضدحملات بود و به هدفی که داشت رسید. ن۴ت مسجدسلیمان به خوبی موفق شد یک امتیاز از قهرمان لیگ بگیرد.

نکیسا دباره دیدار بعدی پرسپولیس مقابل شهر خودرو اظهار داشت: تیم شهر خودرو یک تیم متحول شده است و مدیر این باشگاه دست به کار بزرگی زده که مهدی رحمتی را به عنوان سرمربی معرفی کرده است. رحمتی تجربیات زیادی با مربیان خارجی و داخلی در فوتبال دارد و این بازی می‌تواند شروع پرقدرت و با انگیزه‌ای برای باشد .

دروازبان پیشین پرسپولیس در پایان تاکید کرد: بهترین راه برای پرسپولیس این است که تا قبل از فینال آسیا تاکتیک مدنظر کادر فنی را در زمین پیاده کند. بهتر است کادر فنی از بازیکنی استفاده کند که در آسیا می‌خواهد از آنها استفاده کند تا تیم با تاکتیک مد نظر به هماهنگی لازم برسد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج