۱۰۶۳۴۵۸
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

حسینی تقصیر زیادی نداشت، رشید زود رنجید

جمعه گذشته و با تعطیلی تمرینات استقلال دروازه‌بانان این تیم با دستور محمود فکری، سرمربی آبی‌پوشان تمرینات خود را زیرنظر مربی دروازه‌بانان به‌صورت اختصاصی در مجموعه انقلاب دنبال کردند.

روزنامه فرهیختگان: جمعه گذشته و با تعطیلی تمرینات استقلال دروازه‌بانان این تیم با دستور محمود فکری، سرمربی آبی‌پوشان تمرینات خود را زیرنظر مربی دروازه‌بانان به‌صورت اختصاصی در مجموعه انقلاب دنبال کردند؛ این درحالی است که در غیاب سایر بازیکنان و اعضای کادرفنی و سرپرستی استقلال مشکلات و حواشی بین رشید مظاهری و سیدحسین حسینی پیش آمد که اخبار مربوط به این اتفاق از ظهر جمعه سایر اتفاقات ورزشی را تحت‌الشعاع قرار داد و رسانه‌ها به جدیدترین اتفاق رخ‌داده در حاشیه تمرین استقلال پرداختند و سعی کردند نکات تاریک و ابهامات مربوط به این جنجال را مورد توجه قرار داده و برای مخاطبان‌شان بازگو کنند.

این درحالی است که طبق اعلام رسانه‌های معتبر خبری در این تمرین گویا سیدحسین حسینی که از برخی رفتارهای مظاهری از مدت زمان حضورش در استقلال ناراحت بوده سعی می‌کند این ناراحتی را در روز خلوت تمرینات این تیم و در روزی که خبری از سایر هم‌تیمی‌ها و مربیانش نبوده بروز دهد. درواقع و با اخباری که رسانه‌ها روز جمعه منتشر می‌کنند به این موضوع صحه گذاشته که با برخورد ناپسند حسینی و حرف‌های او مبنی‌بر اینکه ۶سال است در تیم استقلال بازی می‌کند و مظاهری باید برخی امور را رعایت کرده و حرمت قدیمی‌تر بودن و کسوت شماره یک تیم را نگه دارد، دروازه‌بان ملی‌پوش جدید استقلال با ناراحتی تمرینات را ترک کرده و حتی پادرمیانی و تماس محمود فکری برای بازگشت دوباره به تمرین را هم قبول نمی‌کند.

این درحالی است که طبق بررسی‌ها و پیگیری‌های «فرهیختگان» گویا روایت دیگری از این ماجرا وجود داشته که روز گذشته و با شنیدن آن توسط کادرفنی و محمود فکری آنها در این ماجرا کمترین تقصیر را برای حسینی قائل شده‌اند و این دروازه‌بان هرگز آن صحبت‌هایی را که رسانه‌ای‌شده است مطرح نکرده و مشخص می‌شود مظاهری از یک حرف کوچک حسینی ناراحت شده و همین زودرنجی باعث می‌شود تا او تمرین را ترک کند. روز گذشته هم این دو دروازه‌بان بدون مشکل در تمرینات حاضر شدند تا فعلا ماجرا ختم‌به‌خیر شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      آقای حسینی! دنیـــا دار مکافاته...
      اینا همه تقاص بی حرمتی هایی هست که به بزرگترهای تیم کردی، به رحمتی، به پزشکای تیم و به دیگران...
      مگه اونا قدیمی نبودن؟؟؟؟
      قربون بزرگی خـدا،،،

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج