جاباما
۱۰۶۳۵۵۹
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

شهر خودرو؛ دومین آزمایش یحیی برای روز فینال

پس از تساوی مقابل نفت مسجدسلیمان، گل‌محمدی می‌خواهد بار دیگر به بازیکنانی فرصت بازی بدهد که می‌توانند در دیدار سرنوشت‌ساز فینال لیگ قهرمانان آسیا به میدان روند.

ورزش سه: پس از تساوی مقابل نفت مسجدسلیمان، گل‌محمدی می‌خواهد بار دیگر به بازیکنانی فرصت بازی بدهد که می‌توانند در دیدار سرنوشت‌ساز فینال لیگ قهرمانان آسیا به میدان روند.

عادت به بازی بدون عیسی آل‌کثیر، احسان پهلوان و وحید امیری چالش سختی برای کادرفنی پرسپولیس است و آن‌ها نیازمند آن هستند تا با استفاده از بازیکنان جایگزین در چند بازی متوالی، تیم‌شان را به آمادگی لازم برای دیدار فینال لیگ قهرمانان آسیا برسانند؛ دیداری که کمتر از ۲۰ روز دیگر در دوحه قطر برگزار می‌شود و هنوز حریف شاگردان یحیی گل‌محمدی مشخص نشده اما کادرفنی سرخ‌ها بایستی تیمشان را برای این دیدار سرنوشت‌ساز و تاریخی مهیا کنند.

گل‌محمدی در دیدار مقابل نفت مسجدسلیمان از ترکیبی استفاده کرد که شباهت زیادی به ترکیب احتمالی پرسپولیس در فینال آسیا داشت و احتمالا او در دیدار با شهر خودرو نیز این اقدام را بار دیگر انجام خواهد داد؛ البته این ریسک بزرگی در جریان لیگ بیستم برای سرخ‌پوشان به شمار می‌رود، چرا که این اقدام مانع از پیروزی مقابل نفت شد و آن‌ها یک امتیاز از مسجدسلیمان سوغات آوردند و حالا باید در مقابل حریف مشهدی، این ریسک را انجام دهند.

سرمربی پرسپولیس که انگیزه ویژه‌ای برای پیروزی مقابل تیم سابق خود و البته شاگرد فصل گذشته‌اش دارد، در سودای رساندن سرخ‌ها به اولین قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیاست و می‌خواهد با پذیرش ریسک، تیمش را در اوج آمادگی راهی دوحه قطر نماید تا در آنجا بتواند مقابل یکی از رقبای شرق آسیایی، جشن پیروزی بگیرد و پس از سال‌ها با طلسم شکنی نام یک تیم ایرانی را روی جام لیگ قهرمانان آسیا حک کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج