۱۰۶۳۶۲۱
۵۰۳۹
۵۰۳۹
پ

انتشار کتابی درباره پسر فروغ فرخزاد

کتاب «کامیار شاپور؛ شاعر، نقاش و نوازنده گیتار» نوشته کامیار عابدی و فرناز تبریزی منتشر شد.

خبرگزاری ایسنا: کتاب «کامیار شاپور؛ شاعر، نقاش و نوازنده گیتار» نوشته کامیار عابدی و فرناز تبریزی منتشر شد.
انتشار کتابی درباره پسر فروغ فرخزاد
کامیار عابدی - نویسنده و منتقد ادبی- درباره این کتاب به ما گفت: کامیار شاپور فرزند فروغ فرخزاد و پرویز شاپور در جامعه ادبی بیشتر به عنوان فرزند آن‌ها شناخته شده است. او عمر کوتاهی داشت و درگیر برخی از بیماری‌های جسمی بود. بعد از این‌که کامیار شاپور در سال ۹۷ فوت کرد، مقاله‌ای درباره شعرهایش نوشتم و بعدا تلاش کردم اطلاعات بیشتری درباره او به دست بیاورم. او در حوزه نقاشی هم فعالیت زیادی داشت.
عابدی در ادامه افزود: از این‌رو با خانم فرناز تبریزی - نمایش‌نامه‌نویس - آشنا شدم که با کامیار شاپور دوست و آشنا بود و اطلاعات جالبی از او داشت. همچنین با خانم دیگری هم آشنا شدیم که از همکاران شاپور در حوزه نقاشی بود.
او خاطرنشان کرد: در این کتاب در زمینه زندگی شخصی، شعرها و نقاشی‌های کامیار شاپور نوشته‌ایم. همچنین به فعالیت او در زمینه موسیقی خیابانی‌ اشاره کرده‌ایم؛ در واقع در این کتاب با همکاری فرناز تبریزی، شخصیت کامیار شاپور را به عنوان شاعر، نقاش و یک انسان نشان داده‌ایم. البته در این کتاب به خاطرات و نامه‌های او به پدر و مادرش هم اشاره شده است. در پایان کتاب نیز نمونه‌هایی از نقاشی‌های او آمده است.
«کامیار شاپور؛ شاعر، نقاش و نوازنده گیتار» نوشته کامیار عابدی و فرناز تبریزی در ۱۸۴ صفحه و با قیمت ۳۹۵۰۰ تومان در انتشارات مروارید راهی بازار شده است.
در معرفی ناشر از این کتاب آمده است: پس از آن‌که کامیار شاپور در ۲۵ تیر ۱۳۹۷ زندگی را ترک کرد، در اغلب یادداشت‌ها و خبرها بر این نکته تأکید شد که او فرزند فروغ فرخزاد و پرویز شاپور بود. او عمری را به رنج و اندوه و ناامیدی گذراند، و حدود دهه پایانی زندگی‌اش را به گیتارنوازی در بوستان پارک‌های تهران سپری کرد. کتاب حاضر می‌کوشد تا صرف‌نظر از این دیدگاه، علاوه بر پیوندهای کامیار با پدر و مادرش، از زندگی شخصی، ادبی و هنری او به ویژه شعرها و نقاشی‌هایش آگاهی دقیقی در اختیار علاقه‌مندان قرار دهد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج