۱۰۶۳۶۲۳
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

رسیدگی به فرجام‌خواهی طبری محرمانه است

وکیل مدافع اکبر طبری گفت: رسیدگی به فرجام‌خواهی موکل به صورت محرمانه در دیوان عالی درحال انجام است و از اعلام شعبه رسیدگی‌کننده امتناع می‌کنند.

خبرگزاری ایلنا: وکیل مدافع اکبر طبری گفت: رسیدگی به فرجام‌خواهی موکل به صورت محرمانه در دیوان عالی درحال انجام است و از اعلام شعبه رسیدگی‌کننده امتناع می‌کنند.

محمدعلی داداشی در خصوص آخرین وضعیت پرونده اکبر طبری اظهار کرد: پس از یک ماه پیگیری، اطلاع یافتیم رسیدگی به فرجام‌خواهی موکل به صورت محرمانه در دیوان عالی درحال انجام است و از اعلام شعبه رسیدگی‌کننده امتناع می‌کنند.

وی ادامه داد: امروز اعتراض و نگرانی شدید موکل از این شیوه رسیدگی و مغایرت آن با قانون را طی ۲۰ صفحه لایحه اعتراضیه تقدیم معاونت نظارت دیوان عالی کشور کردم.

لازم به ذکر است، سخنگوی قوه قضائیه در تشریح جزئیات حکم پرونده اکبر طبری اظهار کرد: اکبر طبری به ۳۱ سال حبس تعزیری و ضبط اموال ناشی از ارتشا و انفصال دائم از خدمات دولتی و همچنین بیش از ۴۳۰ میلیارد ریال جزای نقدی محکوم شده است. همچنین در عنوان دوم اتهامی تحت عنوان پولشویی، اکبر طبری به ۱۲ سال و نیم حبس تعزیری قریب به ۶۰۰ میلیارد ریال جزای نقدی و ضبط اموال موضوع پولشویی و ضبط اموال ناشی از ارتشا در نظر گرفته شد. در مجموع از حیث جزای نقدی این متهم قریب به هزار میلیارد ریال جزای نقدی محکوم شده است و علاوه بر آن حدود ۱۷۹ میلیارد ریال جزای نقدی ضبط وجوه نقدی که بابت ارتشا اخذ کرده بود.

به گفته اسماعیلی در صورتی که این دادنامه قطعی شود،‌ مجازات اشد قابل اجراست که مجازات اشد همان ۳۱ سال حبس و ضبط اموال ناشی از ارتشا و جزاهای نقدی و انفصال ابد از خدمات دولتی به مرحله اجرا درخواهد آمد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج