جاباما
۱۰۶۳۶۵۱
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

وزارت بهداشت: مردم نذر اکسیژن کنند

قاسم جان بابایی گفت: خیرین در زمینه تهیه کپسول های اکسیژن به ما کمک کردند و امروز بخشی از این اقدامات را شاهد هستیم. این کار می تواند با کمک خیرین و مردم ادامه داشته باشد و مردم می توانند حتی نذر اکسیژن کنند.

خبرگزاری برنا: قاسم جان‌ بابایی، معاون درمان وزارت بهداشت در مراسم اهدای نفس جمعیت هلال احمر گفت: در اواخر سال گذشته که با بیماری کرونا مواجه شدیم کمتر از یک الی دو هفته خیرین در تامین تجهیزات پزشکی بیمارستان و وسایل رفاهی به کمک ما شتافتند. کرونا درس های زیادی برای ما دارد. حتی کشورهایی که کمتر از ۱۰ مرگ و میر داشتند امروز در پیک مجدد بیماری با افزایش مرگ و میر مواجه شده اند.

او افزود: این بیماری تا زمانی که وجود دارد می تواند خطرناک باشد و باعث مرگ و میر شود و آسیب‌ های زیادی وارد کند و قطعا ما شرایط سختی داریم. امروز درصدی از بیماران نیاز به بستری در بیمارستان دارند اما درصدی از بیماران می توانند در خانه درمان شوند و موثرترین اقدام درمانی برای آنها اکسیژن رسانی است و درمان های دارویی مکمل هستند و اکسیژن مناسب می تواند مرگ و میر را کاهش دهد.

جان بابایی خاطرنشان کرد: خیرین در زمینه تهیه کپسول های اکسیژن به ما کمک کردند و امروز بخشی از این اقدامات را شاهد هستیم. این کار می تواند با کمک خیرین و مردم ادامه داشته باشد و مردم می توانند حتی نذر اکسیژن کنند.

این مقام مسئول در وزارت بهداشت تصریح کرد: بستری ها در بیمارستان افزایش یافته است. در تابستان به دلیل استفاده از کولر و وسایل سرمایشی بار بیماری افزایش پیدا کرد. قطعا در زمستان نیز شرایط سخت تری خواهیم داشت و البته امیدوارم این چنین نباشد اما باید برنامه ریزی کنیم و با کمک مردم و خیرین بتوانیم این نذر را ادامه داده و بسیاری از خدمات را در منزل ارائه دهیم.

معاون درمان وزارت بهداشت تصریح کرد: در زمانی که بیمار در خانه باشد خانواده کمتر استرس دارد و بیمار با دریافت اکسیژن مناسب می تواند دوره بیماری را کاهش دهد. امروز با همکاری خوبی که صورت گرفته است می توانیم از داوطلبان جمعیت هلال احمر برای حضور در بیمارستان ها استفاده کنیم چرا که نبایداز همراهان بیمار کمک بگیریم و حضور همراه می تواند باعث افزایش بیماری شود اما با توجه به سابقه و کارآمدی هلال احمر این طرح بسیار خوب خواهد بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج