۱۰۶۳۶۸۸
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

طالبی برای دهمین فصل متوالی راوی «خانه ما» شد

پیمان طالبی مجری مطرح تلویزیون و رادیو برای دهمین فصل متوالی به عنوان گوینده و راوی همراه مخاطبان مستند- مسابقه «خانه ما» خواهد بود.

خبرگزاری ایلنا: پیمان طالبی مجری مطرح تلویزیون و رادیو برای دهمین فصل متوالی به عنوان گوینده و راوی همراه مخاطبان مستند- مسابقه «خانه ما» خواهد بود.
طالبی برای دهمین فصل متوالی راوی «خانه ما» شد
پیمان طالبی که از نخستین فصل مستند- مسابقه «خانه ما» محبوبترین رئالیتی شوی خانوادگی؛ همراه مخاطبان این برنامه بوده در فصل دهم «خانه ما» که در قزوین ساخته شده است همچنان به عنوان گوینده رقابت جذاب و تماشای سه خانواده قزوینی را روایت خواهد کرد.
فصل دهم مستند مسابقه «خانه ما» که مهرماه امسال و در شرایط ویژه کرونایی در قزوین تصویربرداری شد، با رقابت جذاب سه خانواده قزوینی زمستان امسال روی آنتن خواهد رفت.
در فصل دهم مستند- مسابقه «خانه ما» سه خانواده در شهر باستانی قزوین به رقابت با یکدیگر می‌پردازند تا در پایان خانواده برگزیده براساس پس‌انداز خود بتواند برنده جایزه صد برابری مبلغ پس‌انداز خود شود.
در این مسابقه تلویزیونی، سه خانواده در یک بازه زمانی یک ماهه و در چهارچوب مبلغی مشخص، ضمن انجام فعالیت‌های روزمره و تفریحات خانوادگی، باید در قالب یک کسب و کار خانوادگی درآمدزایی نیز داشته باشند.
در فصل دهم «خانه ما» که به تهیه‌کنندگی احمد شفیعی در استودیو نوبین و با سرمایه‌گذاری سازمان هنری رسانه‌ای اوج تولید شده است، امین کفاش و مسلم تهرانی به عنوان کارگردان،مهدی جبین شناس مشاور کارگردان، احسان عمادی نویسنده، پیمان طالبی- راوی(گوینده)، حسن ناحی مدیر تصویربرداری، زهره احمدزاده مدیر تدوین و محسن مرادی مجری طرح حضور دارند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج