جاباما
۱۰۶۳۶۹۸
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

علیپور: مهاجمان را با اسم من تحت فشار نگذارید

مهاجم فصل گذشته پرسپولیس گفت: مهدی عبدی یک مهاجم ۲۱ ساله و جوان است. باید به او اعتماد کنید و مطمئن هم باشید آقای گل خواهد شد.

خبرورزشی: مهاجم فصل گذشته پرسپولیس گفت: مهدی عبدی یک مهاجم ۲۱ ساله و جوان است. باید به او اعتماد کنید و مطمئن هم باشید آقای گل خواهد شد.

در خبرها داشتیم علی علیپور، مهاجم فصل گذشته پرسپولیس در دیدار حذفی تیمش عملکرد خوبی داشته است. حالا تیم ماریتیمو قرار است فردا شب در یک دیدار حساس به مصاف بنفیکا تیم مطرح پرتغالی برود. در همین ارتباط گپ و گفتی با علی علیپور داشتیم.

شنیدیم نمایش خوبی در جام‌حذفی داشتی و زمانی که به زمین رفتی شکست ۲ بر یک را با برد ۳ بر ۲ و صعود به مرحله بعدی مقابل پنافیل عوض کردید؟

همه بچه‌ها خوب بودند. ما دو گل خوردیم و بعد همه با تمرکز بالا بازی کردیم تا توانستیم به برتری ۳ بر۲ برسیم.

حریف مرحله بعدی شما کدام تیم است؟

دقیق اسمش را نمی‌دانم اما امیر (‌عابدزاده) می‌گفت یک تیم دسته دومی در پرتغال حریف بعدی ما در جام‌حذفی است.

با امیر عابدزاده در سفرها هم اتاق هستی؟

بله، در مصاحبه قبلی با خبرورزشی گفتم که از زمان بازی در راه‌آهن امیر را می‌شناسم و رابطه صمیمانه‌ای با هم داریم. از روزی هم که به پرتغال آمدم خیلی به من کمک کرده و امیدوارم بتوانم زحمات دوست خوبم را جبران کنم. در اردوهای ماریتیمو و سفرها هم‌اتاق هستیم.

در تیم ملی هم نمایش خوبی برابر بوسنی ارائه کرد. بازی را دیدی؟

امیر دروازه‌بان فوق‌العاده‌ای است. بازی با بوسنی را دیدم و برای امیر خیلی خوشحال شدم. خوشبختانه تیم ملی کشورمان چند گلر خوب دارد و امیر عابدزاده هم یکی از بهترین‌های ایران و البته لیگ پرتغال.

دوشنبه با بنفیکا بازی دارید. فیکس بازی می‌کنی؟

بله، دوشنبه ساعت ۷ شب به وقت پرتغال و فکر می‌کنم ۱۰ و نیم شب به وقت ایران با تیم بزرگ بنفیکا بازی داریم. بعید می‌دانم فیکس باشم اما برای این مسابقه انگیزه زیادی دارم. می‌خواهم از کوچک‌ترین فرصتی که با صلاحدید مربیان ماریتیمو نصیب من شود نهایت استفاده را ببرم.

امیدواریم دروازه بنفیکا را باز کنی و ما هم تماس بگیریم و به تو تبریک بگوییم.

ان‌شاءالله، دعا کنید.

از ماریتیمو که بگذریم می‌خواهیم در خصوص یک موضوعی یا بهتر بگوییم مشکلی در پرسپولیس صحبت کنیم؟

من امروز فقط یک هوادار پرسپولیس هستم و خیلی در جریان ریز مسائل این باشگاه نیستم. البته هرچه امروز دارم یا اگر علی علیپور شدم به خاطر عظمت و بزرگی پرسپولیس بوده است.

علیپور: مهاجمان را با اسم من تحت فشار نگذارید

می‌دانیم اما این روزها صحبت‌های زیادی در خصوص ضعف مفرط خط حمله پرسپولیس به گوش می‌رسد. صحبتی نداری؟

این انتقادات همیشه در شروع فصل یا زمانی که پرسپولیس کمتر گل زده وجود داشته و موضوع تازه‌ای نیست. من مطمئن هستم پرسپولیس در بازی‌های بعدی خود درگلزنی موفق‌تر ظاهر شده و همه این حرف و حدیث‌ها تمام خواهد شد.

اما صحبتی که زیاد به گوش می‌رسد حس شدن غیبت علی علیپور در خط حمله بوده است. ما هم فکر می‌کنیم در حال حاضر پرسپولیس مهاجم گلزنی مثل تو ندارد؟

لطفاً این حرف را نزنید و با مطرح کردن اسم من مهاجمان پرسپولیس را تحت فشار نگذارید. پرسپولیس قبل از من هم مهاجمانی داشته که اسم بزرگی هم داشته‌اند و از این تیم به دلایلی جدا شدند. با این حال این تیم بزرگ و دوست‌داشتنی راه خودش را رفته و با نفرات جایگزین بهترین نتایج را گرفته است. این صحبت‌ها بیشتر مهاجمان پرسپولیس را تحت فشار می‌گذارد.

البته مهاجم زیادی در این تیم نمانده است؟!

متأسفانه عیسی آل‌کثیرکه مهاجم فرصت‌طلب و زحمت‌کشی هم بود به دلیل محرومیت ۶ ماهه نمی‌تواند تیم را همراهی کند اما مهدی عبدی و وحید امیری هم خیلی زحمت می‌کشند. من خودم هم در پرسپولیس این شرایط را دیدم و تحمل کردم. در تیم‌های بزرگ وقتی ۲ هفته گل نزنی صحبت‌ها، زمزمه‌ها، انتقادات و حرف و حدیث‌ها شروع می‌شود و باید این شرایط را کنترل کنی.

تو هم این وضعیت را دیدی و می‌دانم در چند مقطع حتی دچار مشکلاتی شدی؟

من هم با این شرایط و فشارها مواجه شدم اما توانستم با کمک مشاوران و دوستانم از آن عبورکنم. مهدی عبدی یک مهاجم ۲۱ ساله و جوان است. باید به او اعتماد کنید و مطمئن هم باشید آقای گل خواهد شد!

ما اعتماد کنیم؟!

منظورم همه بود. این روزها مهدی تحت فشار زیادی قراردارد و همه از او انتظار گلزنی در پرسپولیس را دارند. تحمل این فشار بسیار سخت است و باید به عبدی کمک کرد.

تو که بچه‌محل مهدی عبدی هستی چه توصیه‌ای به او داری؟

من کنار تیم نیستم ولی قابلیت‌های مهدی را می‌شناسم. می‌دانم از شم گلزنی بالایی برخوردار است و روی زمین و هوا تسلط دارد. شما در همین بازی با نفت مسجدسلیمان هم دیدید چه پاس زیبایی به بشار رسن داد؟

بله و در مورد این پاس گل هم مطلب نوشتیم. یک‌جورهایی همه را به یاد پاس گل زیبای مهدی طارمی به مرحوم هادی نوروزی در دیدار با لخویا انداخت؟

خدا هادی را بیامرزد. واقعاً مرد بود و یک مشاورخوب برای خود من که همیشه کمکم می‌کرد. مهدی طارمی هم همین شرایط را در پرسپولیس دیده و تحمل کرد تا توانست مهدی طارمی شود. پاس تماشایی پشت پای مهدی عبدی نشان داد او استعداد و تکنیک لازم را دارد اما باید به او فرصت داد. پرسپولیس وحید امیری و هافبک‌های خوب و تکنیکی هم دارد و ان‌شاءا... در دیدارهای آینده با گل‌های خود به همه این حرف و حدیث‌ها پایان خواهند داد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج