۱۰۶۳۷۱۸
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

جذابیت‌ هفته چهارم لیگ؛ آقایان ناامیدمان نکنید

هفته چهارم رقابت‌های لیگ برتر فردا (دوشنبه) آغاز می‌شود و جذابیت‌های قابل توجهی برای تماشا در دل خود دارد.

خبرگزاری ایرنا: هفته چهارم رقابت‌های لیگ برتر فردا (دوشنبه) آغاز می‌شود و جذابیت‌های قابل توجهی برای تماشا در دل خود دارد.

هفته چهارم رقابت‌های لیگ برتر طی روزهای دوشنبه، سه شنبه و چهارشنبه به انجام می‌رسد و پرونده‌اش بسته خواهد شد. در هشت بازی که قرار است از فردا (دوشنبه) آغاز شود نکات جالب و هیجان‌انگیزی وجود دارد که ما را مجاب به تماشای‌شان خواهد کرد.

پرسپولیس-شهرخودرو:

سرخپوشان تهرانی در حالی به مصاف شهرخودرو می‌روند که در این فصل در جریان بازی گل نزده‌اند و البته دروازه‌شان نیز باز نشده است. در سوی مقابل تیم مهدی رحمتی بعد از برد در هفته نخست دیگر رنگ پیروزی را در ۲ بازی بعدی به خود ندیده است. در این مسابقه مهدی رحمتی به دلیل محرومیت روی نیمکت نیست و در سوی مقابل یحیی گل محمدی و میلاد سرلک باید مقابل تیم سابق خود صف‌آرایی کنند.

ماشین‌سازی-گل‌گهر سیرجان:

قعرنشین و صدرنشین کنونی لیگ باید به مصاف هم بروند. ماشین‌سازی فقط به خاطر تفاضل گل در رده آخر نیست و حالا باید در دیداری دشوار به مصاف گل‌گهری بروند که برای اولین بار در این فصل از استان کرمان خارج می‌شود. تیم قلعه‌نویی در حال حاضر با هفت امتیاز در رده نخست قرار دارد. باید دید جوان‌ترین سرمربی لیگ می‌تواند از سد مسن‌ترین سرمربی لیگ بگذرد و نخستین برد خودش و اولین شکست حریف را رقم بزند یا قرار است دود از کنده بیرون بیاید.

فولاد-آلومینیوم اراک:

به نظر می‌رسد باید منتظر پیروزی فولاد باشیم اما در لیگ برتر ایران به همه ما بارها ثابت شده که نباید از بابت پیروزی یا شکست تیم‌ها مطمئن باشیم. آلومینیوم نه بردی داشته و نه گلی به ثمر رسانده اما کسی را روی نیمکت خود دارد که می‌تواند با ارائه فوتبالی تدافعی از پس هر تیم گردن‌کلفتی بربیاید. با این وجود نکونام روی سه امتیاز این دیدار خانگی حساب باز کرده است. پیروزی در این دیدار یعنی ادامه روند مساوی-برد-مساوی-برد در لیگ بیستم.

جذابیت‌ هفته چهارم لیگ؛ آقایان ناامیدمان نکنید

مس رفسنجان-تراکتور:

محمد ربیعی بعد از شکست مقابل گل گهر سیرجان حالا در دومین آزمون خانگی باید به مصاف یک تیم مثل خودش برود. تیمی که بحران‌زده است و بردی تا به حال به دست نیاورده است. باخت در این مسابقه جایگاه هر ۲ سرمربی را تا حدی به خطر می‌اندازد. یک بار منصوریان وقتی سرمربی استقلال بود با حضور در استان کرمان و پیروزی مقابل گل‌گهر در جام حذفی تیمش را از بحران خارج کرد و باید دید این بار هم این استان برای او خوش‌یمن خواهد بود یا خیر.

نساجی-نفت مسجدسلیمان:

نساجی چهار امتیاز جمع کرده و نفت سه امتیازی است. با این وجود تیمی که باخت ندارد تیم میهمان است. نفت در سه هفته‌ای که گذشته موفق شده ۲ تیم قرمزپوش تراکتور و پرسپولیس را متوقف کند و حالا نوبت به نساجی رسیده است. در سوی مقابل تیم وحید فاضلی بعد از برد در هفته نخست مقابل آلومینیوم دیگر رنگ پیروزی را ندید و یک تساوی و یک شکست برایش به ارمغان آمد. هر ۲ تیم فصل قبل توانستند در میانه‌های جدول قرار بگیرند اما حالا با تغییرات زیاد در درون و کنار زمین به استقبال لیگ بیستم آمده‌اند.

پیکان-استقلال:

در غیاب محمود فکری استقلال باید به در ورزشگاه شهدای شهر قدس به مصاف پیکان برود. فصل قبل هر ۲ بازی در ورزشگاه آزادی انجام شد و برنده‌ای هم نداشت. در این فصل اما آبی‌ها برای ثبت سومین پیروزی باید در برابر تیم سختکوش مهدی تارتار صف‌آرایی کنند. معمولاً تارتار در خانه مقابل استقلال نتایج درخشانی می‌گیرد و هیچ‌وقت با پارس و نفت به تیم پایتخت‌نشین نباخت. حالا باید دید آیا بازهم این ماجرا تکرار می‌شود یا خیر. استقلال در صورت شکست حریف خود به اولین برد خارج از آزادی دست پیدا می‌کند و حتی شانس صدرنشینی را هم دارد.

سپاهان-سایپا:

فصل پیش در اصفهان، درخشش خیره‌کننده حامد فلاح‌زاده مانع از پیروزی سپاهان مقابل سایپا شد اما حالا خبری از فلاح‌زاده نیست و قلعه‌نویی هم جایش را به محرم نویدکیا داده است. با این وجود هدایت خودروسازان همچنان به عهه ابراهیم صادقی است. نارنجی پوشان در سه هفته‌ای که گذشته پنج امتیاز را به دست آورده‌اند و باختی را در کارنامه خود نداشته‌اند. آنها در سومین هفته توانستند با شکست نساجی به اولین برد فصل دست پیدا کنند و حالا مقابل سپاهانی قرار می‌گیرند که ۲ دیدار اخیرش را با نتیجه یک بر صفر برده و ۶ امتیازی است.

جذابیت‌ هفته چهارم لیگ؛ آقایان ناامیدمان نکنید

صنعت نفت-ذوب‌آهن:

و سرانجام رسیدیم به بازی صنعت نفت و ذوب‌آهن در ورزشگاه تختی آبادان. صنعت نفت در اولین هفته پیکان را شکست داد و در ۲ بازی بعدی که هر ۲ بیرون از خانه بود یک امتیاز را به دست آورد و حالا مقابل تیمی باید پیکار داشته باشد که نه بردی داشته و نه باختی. شاگردان رحمان رضایی در کمال شایستگی و البته با چاشنی بدشانسی تا به اینجا سه تساوی را مقابل تیم‌های فولاد، ماشین‌سازی و پیکان داشته‌اند و حالا امیدوارند بتوانند از سد میزبان خود بگذرند و طلسم شکنی کنند. اما آیا صنعت نفت در خانه باج می‌دهد؟ در ضمن دوئل میلاد جهانی و تیم سابقش هم به جذابیت‌های این مسابقه می‌افزاید.

در نهایت باید امیدوار باشیم تا تعداد گل‌های رد و بدل شده و کیفیت بازی‌ها شبیه به هفته سوم نباشد و شیب نزولی مسابقات ادامه نداشته باشد وگرنه تمام هیجانات و حساسیت‌هایی که گفته شد در وضعیت بالقوه باقی می‌ماند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج