۱۰۶۳۹۰۱
۲ نظر
۵۰۰۲
۲ نظر
۵۰۰۲
پ

توصیف «جوان» از توافق هسته‌ای: برجام منحوس!

روزنامه جوان در یادداشتی ضمن حمایت از طرح مجلس درباره «اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها»، توافق هسته‌ای را «برجام منحوس» خواند!

روزنامه جوان در یادداشتی ضمن حمایت از طرح مجلس درباره «اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها»، توافق هسته‌ای را «برجام منحوس» خواند!

این روزنامه نوشت:

* در مجلس طرحی با عنوان «اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها» در دست است که فردا در صحن به بحث گذاشته می‌شود و قرار است مطابق با آن دولت به میزان ۱۲۰ کیلوگرم اورانیوم با غنای ۲۰ درصد در فردو تولید و ذخیره کند و دسترسی‌های نظارتی فراتر از پروتکل الحاقی را براساس برجام به پایان برساند. اگر اروپا تغییری در عمل به برجام نشان نداد، دولت اجرای داوطلبانه پروتکل الحاقی را متوقف کند.

* این طرح اگرچه یک گام روبه جلو برای عبور از «برجام منحوس» است، اما شاید بهتر باشد نمایندگان در فرصت باقی مانده، آن را به گونه‌ای تغییر دهند که جاسوسان هسته‌ای آژانس، دسترسی از طریق دوربین‌ها به مراکز هسته‌ای ایران نداشته باشند و نمایندگان نترسند که این اقدام چقدر در اصل برجام مجاز یا غیرمجاز است، زیرا ایران باید خیلی زودتر از این‌ها برجام را متعادل و متقابل با غرب اجرا می‌کرد نه یکطرفه و حتی بیشتر از مفاد برجام، چنان که اکنون هست!

* از طرفی معلوم نیست وقتی مسئولان سازمان انرژی اتمی و دولت بار‌ها گفته‌اند که توانایی عملی بازگشت سریع به زمان قبل از برجام را دارند، چرا برای یک اقدام کوچک، دوماه فرصت به دولت داده شده است؟! آن هم درست زمانی که بایدن به سر کار می‌آید و شاید با یک نمایش مختصر بخواهد بهانه به دست دولت بدهد.

* سه ماه زمان به اروپا نیز جای سؤال دارد! آیا این زمان برای نقشه کشیدن اروپا یا برای متنبه کردن آنهاست؟! اروپا زمان نمی‌خواهد، حتی یک روز. او اگر بخواهد عمل کند باید بلافاصله باشد نه در طول زمان.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • گمنام

      اشتباه کرده!!اتفاقا برجام، خیلی مبارک و مفید برای زندگی ملت بوده !! و تامین کننده منافع آینده انرژی و ذخایر نفتی ما بوده!!!! ما هم همچنان،گوش هامون مخملیه!!!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        این مسائل به شورای عالی امنیت ملی و رهبری و تصمیم گیرنده آنها هستند نه مجلس

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج