جاباما
۱۰۶۳۹۲۷
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

کارت بازی «سید» چگونه صادر شد؟

مدافع ملی پوش والیبال ایران اواسط رقابت‌های لیگ برتر، تیم باشگاهی خود را ترک کرد و به ایتالیا رفت.

خبرگزاری فارس: مدافع ملی پوش والیبال ایران اواسط رقابت های لیگ برتر، تیم باشگاهی خود را ترک کرد و به ایتالیا رفت.

تیم والیبال سایپا برای حضور در این دوره از رقابت های لیگ برتر باشگاه های کشور بودجه خوبی درنظر گرفت. این تیم با حفظ شاکله اصلی فصل گذشته خود و جذب ستاره‌هایی همچون شفیعی و موسوی و باهدایت مصطفی کارخانه برای رسیدن به عنوان قهرمانی لیگ برتر، مسابقات را شروع کرد.

محمد موسوی فصل گذشته در تیم اولیشتن لهستان بازی می کرد و توانست در جمع برترین های پلاس‌لیگا هم قرار بگیرد. سایپایی‌ها برای جلب رضایت موسوی و بازگشت وی به ایران بسیار تلاش کردند و در نهایت با شرایطی خاص سید پذیرفت که فصل جاری در جمع نارنجی پوشان حضور داشته باشد.

در آن مقطع مصطفی کارخانه، سرمربی تیم والیبال سایپا درمورد جذب محمد موسوی اظهار داشت: استارت خوبی در جذب بازیکنان مورد نظر داشتیم و در حال حاضر هم بازیکن خوبی مانند موسوی را به تیم اضافه کردیم. موسوی در حالی که از روسیه، ترکیه و حتی چین پیشنهاد داشت، اما چون همیشه روابط خوبی باهم داشتیم با سایپا به توافق رسید. به نظرم موسوی مردانگی کرد و به سایپا آمد.

کارت بازی «سید» چگونه صادر شد؟

سایپایی ها با ترکیب ایده آل خود کار را آغاز کردند و توانستند در جمع مدعیان قرار بگیرند، اما چند هفته بعد خبرهایی به گوش رسید مبنی بر اینکه سید محمد موسوی مورد توجه چند تیم اروپایی قرار گرفته و هوایی شده است. پس از صحبت‌ها و حواشی فراوان سید چند هفته ای در جمع نارنجی پوشان حضور پیدا نکرد تا شائبه ها برای حضورش در اروپا رنگ و بوی واقعیت به خود بگیرد.

بعد از مدتی هم باشگاه پیاچنزا به طور رسمی اعلام کرد سید محمد موسوی، ستاره ملی‌پوش والیبال ایران به این تیم ایتالیایی پیوسته و با انتشار تصویری، به زبان فارسی به او خوش‌آمد گفت. حال سوال اینجاست که چگونه موسوی توانست به همین راحتی اواسط مسابقات تیم باشگاهی خود را رها کرده و به اروپا برود؟ هرچند حضور در سری آ و رقابت با ستاره های جهان برای هر بازیکنی ارزشمند است، اما در این بین اخلاق پهلوانی و حرفه ای چه می شود؟

از گوشه و کنار شنیده می شود که موسوی که کل مبلغ قرارداد خود را از باشگاه سایپا دریافت کرده بود، با پس دادن این مبلغ البته با چکی عجیب و غریب توانسته از جمع خودروسازان جدا شود. اظهارنظر سایپایی ها در روزهای اخیر نشان می دهد که از این اتفاق اصلاً رضایت ندارند و سوالی که پیش می آید این است که فدراسیون والیبال چگونه بدون رضایت باشگاه برای موسوی کارت بازی صادر کرده است؟

کارت بازی «سید» چگونه صادر شد؟

مصطفی کارخانه که این روزها بابت جدایی موسوی و البته کسب نتایج دور از انتظار از سوی مدیریت باشگاه بسیار تحت فشار است در مورد جدایی محمد موسوی از تیمش گفت: موسوی بدون هماهنگی ما و بدون رضایت باشگاه تیم را ترک کرده که این کار درستی نیست. من این موضوع را به باشگاه واگذار کردم و در سیاست های کلان باشگاه دخالت نمی کنم. موسوی کم لطفی کرد و در شرایطی ما را تنها گذاشت که نباید می گذاشت.

موسوی در روزهای گذشته توانست در ترکیب تیم پیاچنزای ایتالیا قرار بگیرد و بدون هیچ مشکلی برای این تیم بازی کند، اما مشخص نیست روند قانونی انتقال وی چگونه انجام شده است. علاقمندان به والیبال توقع دارند که ستاره‌هایی همچون موسوی نسبت به قراردادهای خود متعهد باشند و رفتار حرفه‌ای داشته باشند. از سوی دیگر فدراسیون والیبال هم نباید تحت تاثیر نام بازیکنان قرار گرفته و حق باشگاه ها را ضایع کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج