۱۰۶۴۰۰۷
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

فنونی‌زاده: سرخپوشان کمبود هافبک بازی‌ساز دارند

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره بازی امروز این تیم برابر تیم شهر خودرو توضیحاتی را ارائه کرد.

باشگاه خبرنگاران: پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره بازی امروز این تیم برابر تیم شهر خودرو توضیحاتی را ارائه کرد.

مرتضی فنونی زاده، پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره بازی این تیم برابر تیم شهر خودرو اظهار کرد: به نظرم تیم پرسپولیس با همان ترکیبی که قرار است در فینال لیگ قهرمانان آسیا بازی کند امروز برابر تیم شهر خودرو قرار می‌گیرد تا بازیکنان در پست‌های خود جا بیفتند. سرخ‌پوشان به راحتی امتیازات ابتدایی را از دست داده‌اند و به طور حتم امروز برای جبران مافات روانه زمین مسابقه می‌شوند.

او ادامه داد: گل محمدی سرمربی تیم شهر خودرو بوده است و شناخت خوبی از این تیم مشهدی دارد و همین موضوع به او کمک می‌کند تا مقابل تیم سابق خود موفق شود. تیم شهر خودرو چند بازیکن اصلی خود را از دست داده است، اما نفرات جذب شده هنوز نتوانسته‌اند خود را ثابت کنند. به هر حال تیم پرسپولیس از مسابقات لیگ برتر به عنوان دیدار‌های تدارکاتی برای فینال لیگ قهرمانان آسیا استفاده می‌کند.

هافبک های پرسپولیس بازی‌سازی نمی کنند

فنونی زاده درباره نگرانی بابت گل نزدن مهاجمان پرسپولیس گفت: مهاجمان پرسپولیس موقعیت گلزنی آن چنانی به دست نمی‌آورند، چون هافبک‌های این تیم قدرتی هستند و بازی‌سازی نمی‌کنند. حسینی و کنعانی زادگان مدافعان وسط در بازی با نفت مسجد سلیمان موقعیت سازی کردند و در نهایت کنعانی زادگان یک ضربه پنالتی برای تیمش گرفت. پرسپولیس بازی هایش را با کمترین گل زده به پایان می‌رساند که این موضوع برای این تیم خیلی سنگین است.

بازی های پرسپولیس تحت الشعاع لیگ قهرمانان آسیا است

او افزود: بازی‌های پرسپولیس تحت الشعاع فینال لیگ قهرمانان آسیا است و بازیکنان این تیم با استرس بازی می‌کنند و کیفیت بازیشان پایین آمده است و به ندرت موقعیت گلزنی ایجاد می‌کنند. به نظرم تیم پرسپولیس هافبک بازی‌ساز کم دارد و در پست مهاجم کمبودی ندارد و مهاجمان خوبی همانند عبدی و رمضانی دارد. شرایط بازی‌سازی پرسپولیس گنگ است و بازیکنان این تیم، پاس گل کمتری می‌دهند و کار‌های ترکیبی مانند دوران برانکو در این تیم کمتر دیده می‌شود.

او درباره تمدید قرارداد گل محمدی بیان کرد: به نظرم تمدید قرارداد گل محمدی یکی از اقدامات خوب سمیعی، مدیرعامل پرسپولیس بوده است؛ چرا که گل محمدی بدون تیم نمی‌ماند و باید در پرسپولیس حفظ شود تا بتواند تفکرات خود را اجرا کند.

فنونی زاده درباره پیش بینی خود از نتیجه بازی پرسپولیس و شهر خودرو گفت: تیم پرسپولیس در خانه خود بازی می‌کند، اما از حضور هواداران در ورزشگاه بی نصیب است. به نظرم تیم پرسپولیس با نتیجه ۲ بر یک برابر حریف مشهدی خود به برتری می‌رسد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • آرن

      تو ی نفر میشه اصلااااا در مورد پرسپولیس نظر ندی؟؟؟؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج