۱۰۶۴۵۴۴
۵۰۱۰
۵۰۱۰
پ

«فروپاشی»، بازی تاج و تخت را شکست داد

مجموعه کوتاه «فروپاشی/The Undoing» محصول شبکه اچ بی او توانست ظرف ۲۸ روز ۳ میلیون تماشاگر را جذب خودش کند و از لحاظ آمار بیننده بر مجموعه «بازی تاج و تخت» در شبکه‌های آن سوی اقیانوس اطلس پیشی بگیرد.

دنیای تصویر آنلاین: اپیزود اول مجموعه کوتاه «فروپاشی/The Undoing » محصول شبکه اچ بی او توانست ظرف ۲۸ روز ۳ میلیون تماشاگر را جذب خودش کند و این مجموعه با بازی نیکول کیدمن و هیو گرانت توانست از لحاظ آمار بیننده بر مجموعه «بازی تاج و تخت» در شبکه های آن سوی اقیانوس اطلس پیشی بگیرد.
«فروپاشی»، بازی تاج و تخت را شکست داد
به گزارش هالیوود ریپرتر، اپیزود اول مجموعه « فروپاشی» در 28 روز تماشاگر بیش از 2.78 میلیون تماشاگر را در شبکه اروپایی اسکای کامکست داشت . ، این آمار از میزان بیننده اپیزود اول مجموعه بازی تاج و تخت در سال 2011 بیشتر است.
در مجموع سه اپیزود اول «فروپاشی» بیش از 2.5 میلیون مخاطب جذب کرده .مدیر شبکه گفته است که درام روانشناختی دیوید ای. کلی - که قرار است در 30 نوامبر به پایان برسد - در حال تبدیل شدن به پربیننده ترین سریال آمریکا در این شبکه است. در حال حاضر این مجموعه توانسته پربیننده تر از مجموعه هایی آمریکایی دیگری مانند «دروغ های کوچک بزرگ»؛ «کاراگاهان حقیقی» و «محافظان» باشد.
این در حالی است که «فروپاشی» از محبوبیت بالایی در آمریکا برخوردار است ،اما این مجموعه هم تراز با سریال هایی جدیدی مانند Lovecraft County پیش می رود.اما به نظر می رسد موفقیتهای بیشتری را در خارج از آمریکا بدست آورده است.
«فروپاشی» در کشورهای اسکاندیناوی و اروپای مرکزی به پربیننده ترین فصل اول مجموعه های اچ بی او در سال2020 تبدیل شده است. در حالی که در دانمارک پربیننده ترین فصل اول مجموعه در تاریخ تولیدات شبکه اچ بی او شناخته شده است.
فروپاشی را سوزان بیر ساخته که داستان یک روانشناس با بازی نیکول کیدمن را روایت می کند که زندگی اش پس از یک مرگ خشن زیر و رو می شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج