۱۰۶۴۵۵۷
۱ نظر
۵۰۱۳
۱ نظر
۵۰۱۳
پ

«پیامِ» سریال «خانه امن» مامور مخفی نیست

سامان صفاری بازیگر نقش «پیام» در سریال «خانه امن» درباره این مجموعه و ویژگی‌های نقش خود توضیحاتی را ارایه داد.

خبرگزاری صبا: سامان صفاری بازیگر نقش «پیام» در سریال «خانه امن» درباره این مجموعه و ویژگی‌های نقش خود توضیحاتی را ارایه داد.
«پیامِ» سریال «خانه امن» مامور مخفی نیست
سامان صفاری بازیگر سینما و تلویزیون که این شب‌ها مجموعه تلویزیونی «خانه امن» را روی آنتن شبکه یک سیما دارد در گفتگو با ما در پاسخ به این پرسش که چگونه برای ایفای نقش «پیام» انتخاب شد، بیان کرد: قبل از حضور در سریال «دلدادگان» در چند فیلم سینمایی با ایفای نقش اصلی حضور پیدا کرده بودم و بچه‌های سینما من را می‌شناختند اما عامه مردم با من آشنا نبودند و پس از سریال «دلدادگان» که در زمان پخش خود سریالی پرمخاطب بود، شناخته شدم.
وی ادامه داد: برعکس آن چیزی که دیگران به من می‌گفتند که پس از «دلدادگان» ممکن است بیشتر پیشنهاد بازی در سریال داشته باشم، این اتفاق نیفتاد و بیشتر پیشنهاد بازی در فیلم‌های سینمایی به من می‌شد. فیلم‌های «پارادایس» ساخته علی عطشانی، «سامورایی در برلین» به کارگردانی مهدی نادری و «شهربانو» به کارگردانی مریم بحرالعلومی از فیلم‌هایی است که من پس از «دلدادگان» کار کردم.
بازیگر «خانه امن» با اشاره به اینکه هیچ وقت برای خود مرزبندی بین سینما و تلویزیون ایجاد نکرده است، اظهار کرد: من باتوجه به فیلمنامه اثر و نقش، پیشنهاد بازی در فیلم و سریال را قبول می‌کنم و به این فکر نمی‌کنم که حتما کاری را که انجام می‌دهم باید سینمایی، تلویزیونی و یا نمایش خانگی باشد چراکه این مرزبندی‌ها باعث نابودی بسیاری از بازیگران جوان ما شده است و من سعی کرده‌ام از این موضوع تجربه کسب کنم.
از علاقه به ایفای نقش «پیام» تا پوشش متفاوت
صفاری افزود: زمانی که بازی در این مجموعه از سوی احمد معظمی کارگردان «خانه امن» به من پیشنهاد شد و فیلمنامه را خواندم، متوجه شدم این کاراکتر بسیار متفاوت‌تر از دیگر کاراکترهای سریال است و علاقه‌مند شدم که این نقش را بازی کنم. با احمد معظمی هم که صحبت کردم، متوجه شدم قرار است اتفاق خوبی برایم رقم بخورد و در نهایت آن را پذیرفتم.
وی در پاسخ به این پرسش که کاراکتر «پیام» در ابتدا چگونه به او معرفی شد، گفت: یک لطفی احمد معظمی به من در این سریال کرد و آن این بود که من را آزاد گذاشت تا بتوانم هر آن چیزی که فکر می‌کنم و برایم ممکن است به کاراکتر «پیام» اضافه کنم. من در دورخوانی سعی کردم یک مواردی را به «پیام» اضافه کنم. سر به هوا بودن این شخصیت و اینکه هر کاری را می‌تواند انجام بدهد به نظرم از جذابیت‌های این کاراکتر است.
این بازیگر سینما ادامه داد: اگر مخاطبان دقت کرده باشند پوشش من در این مجموعه در سریال‌های دیگر دیده نمی‌شود. لباس‌هایی که من در «خانه امن» پوشیده‌ام در سریال‌‌های نمایش خانگی و در بین جوان‌ها دیده می‌شود. البته بسیاری افراد به این موضوع هم دقت کرده و در فضای مجازی به آن واکنش نشان داده‌اند. در حقیقت «پیام» نمونه فردی است که در جامعه هم دیده می‌شود.
برای ایفای نقش «پیام» بسیار ورزش کردم
وی درباره چالش‌های ایفای نقش «پیام» بیان کرد: این کاراکتر به لحاظ فیزیکی و بدنی باید کاملا آماده می‌بود بنابراین من تلاش کردم برای ایفای این نقش بسیار ورزش کنم و مواقعی که سرکار نمی‌رفتم در باشگاه تمرین می‌کردم. علاوه بر این موضوع این کاراکتر فردی بسیار سرحال و شاد است که حتی در ناراحتی‌ شادابی در فیزیک بدنی‌اش وجود دارد.
بازیگر «دلدادگان» خاطرنشان کرد: من هم می‌تواستم برای ایفای نقشم در قسمتی از سریال از ماشین پیاده شوم و آرام بدوم و اتفاق خاصی هم نمی‌افتاد اما من باید در این قسمت با بالاترین سرعت ممکن می‌دویدم و اگر این کار را نمی‌کردم این سریال هم مانند دیگر کارها می‌شد. به عنوان مثال وقتی یک نفر نقش یک بوکسور را ایفا می‌کند باید بداند این بوکسور چگونه است و من در «خانه امن» بسیار به این موضوع دقت کردم.
رفتارهای چندوجهی «پیام» برایم جذاب بود
صفاری با اشاره به اینکه کاراکتر «پیام» با هر کاراکتری در سریال متناسب به شخصیت آن رفتار می‌کند، اظهار کرد: «پیام» با شخصیت «تابان» رفتار عاشقانه ای دارد و در عین حال پررو است. با ماموری که روبه‌روی او قرار دارد محافظ‌کارانه برخورد می‌کند و هیچ موقع جرات ندارد با او تند صحبت کند. همچنین با «شهروز» به گونه دیگری رفتار می‌کند. رفتارهای چند وجهی این کاراکتر در عین جذابیت تجربه خوبی را برایم رقم زد. همچنین بیننده نیز با این ویژگی که به نمایش گذاشته‌ام هنوز نمی‌داند بالاخره من عاشق «تابان» هستم یا نه؟ و نفوذی «ثمین» هستم یا سیستم امنیتی؟
وی افزود: در بسیاری از فیلم‌های دنیا کسانی جاسوس بوده‌اند که شاید مخاطب تا پایان فیلم تصوری هم از آن نداشته باشد. اینکه در این سریال فردی به عنوان جاسوس نیروهای امینی انتخاب شده است که قبلا جاعل بوده و در زندان به سر می‌برده یعنی کلیشه‌ها در تلویزیون شکسته شده است.
این بازیگر سینما تاکید کرد: اینکه ما بخواهیم کاراکترها را هنوز هم به صورت ۱۰۰ درصد مثبت و یا منفی نشان بدهیم دیگر جذابیتی ندارد. ما در «خانه امن» نشان دادیم که کسی مانند «پیام» با سابقه‌ای که دارد می‌تواند نفوذی نیروهای امینی بشود. البته این اتفاق در سیستم امنیتی همه کشورها رخ می‌دهد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • Musicbaz

      در اوج ارامش دادن به مردم به خاطر دستگاه اطلاعاتی دولت و کلاس امدنشون با این فیلم یه نخبه مملکت ترور کردن من خجالت کشیدم با این فیلم که نشان دهنده قدرت دولت ماست هیچی ندارن برای مردم هرچی دارن فقط قدرت نمایی هستش ودروغ

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج