جاباما
۱۰۶۴۵۹۲
۵۰۱۱
۵۰۱۱
پ

مکارم ترور دانشمند هسته‌ای را محکوم کرد

آیت الله ناصر مکارم شیرازی از مراجع تقلید در پیامی ترور وحشیانه دانشمند برجسته هسته ای کشور، شهید محسن فخری زاده را محکوم کرد.

ایرنا: آیت الله ناصر مکارم شیرازی از مراجع تقلید در پیامی ترور وحشیانه دانشمند برجسته هسته ای کشور، شهید محسن فخری زاده را محکوم کرد.

در این پیام که نسخه ای از آن روز سه شنبه در اختیار ایرنا گذاشته شد، آمده است: ترور وحشیانۀ دانشمند برجستۀ هسته‌ای کشور، شهید محسن فخری‌زاده، همۀ آزادی‌خواهان جهان را سخت ناراحت ساخت.

پیام افزوده است: دشمن تصور می‌کند که با حذف نیروهای ممتاز می‌تواند جلوی پیشرفت علمی ایران را بگیرد، در حالی که تجربه نشان داده دانشمندی که ترور می‌شود، یاران، همکاران و شاگردان او راه او را با جدیت بیشتری ادامه خواهند داد و پرچم پیشرفت و تعالی را به دوش خواهند کشید.

مکارم ترور دانشمند هسته‌ای را محکوم کرد

آیت الله مکارم در این پیام تاکید کرد: ما شهادت او را مبارک می شمریم و امیدواریم پاسخ مناسب و مأیوس‌کننده‌ای به این‌گونه وحشی‌گری‌های دشمن داده شود. بدیهی است دولت‌های شناخته‌شده‌ای در این کار دست داشته که شورای امنیت حاضر به محکومیت آن نیست.

در پیام آمده است: اینجانب این ضایعه بزرگ را به همۀ مردم کشورمان، جامعۀ علمی، دوستان، همکاران و به‌خصوص خانوادۀ ایشان تسلیت می‌گویم و علو درجات و شادی روح آن فقید سعید را از درگاه خداوند متعال مسألت می‌نمایم.

تروریستهای بیگانه عصر جمعه- هفتم آذرماه- با کمین در مسیر خودروی حامل شهید دکتر محسن فخری‌زاده رییس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع در بلوار مصطفی خمینی شهر آبسرد دماوند، در عملیاتی انتحاری و مسلحانه، دانشمند هسته‌ای کشورمان را به شهادت رساندند.

به گفته وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در جریان این حمله تروریستی ابتدا خودرو حامل ایشان مورد حمله واقع و بعد یک خودرو نیسان در ۱۵ متری وی منفجر شد. در اثر این تیراندازی‌ و انفجار، این دانشمند برجسته به شدت مجروح و به بیمارستان منتقل شد ولی با توجه به شدت جراحات وارده در بیمارستان به شهادت رسید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج