جاباما
۱۰۶۴۶۰۰
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

صادقی: انفجار نارنجک تمرکز را از تیم ما گرفت

سرمربی سایپا گفت: نارنجکی که منفجر شد تمرکز را از تیم ما گرفت و حتی ناظر بازی هم از این ماجرا خبر نداشت.

خبرگزاری ایسنا: سرمربی سایپا گفت: نارنجکی که منفجر شد تمرکز را از تیم ما گرفت و حتی ناظر بازی هم از این ماجرا خبر نداشت.

ابراهیم صادقی پس از تساوی تیمش مقابل سپاهان در نشست خبری این دیدار اظهار کرد: باید از باشگاه سپاهان و آقای ساکت تشکر کنم که از ما تقدیر کرد. درباره بازی باید بگویم که بازی را خیلی خوب شروع کردیم و در همان شروع بازی دو موقعیت خوب داشتیم اما برخلاف جریان بازی گل خوردیم. بیست دقیقه از نیمه اول را خوب کار نکردیم و باتوجه به این‌که تیم‌مان عقب نشست، سپاهان توانست به بازی مسلط باشد.

او ادامه داد: تقریبا تمام نیمه دوم در اختیار ما بود و به جز گلی که زدیم موقعیت‌های خیلی خوبی ایجاد کردیم که می‌توانستیم برنده بازی باشیم و این مساله ما را بسیار امیدوارم کرد که توانستیم رو در روی سپاهان در اصفهان به این صورت بازی کنیم. در مجموع به همه بازیکنانم تبریک می‌گویم و امیدوارم روز به روز بتوانیم پیشرفت کنیم.

سرمربی سایپا اضافه کرد: دقیقه دو بازی چند نارنجک در کنار زمین منفجر شد و تمرکز تیم ما را گرفت. همان موقع به ناظر بازی هم اعلام کردم و آن‌ها هم از این مساله خبر نداشتند. هماهنگ نشده بود و فکر نمی‌کنم این کار درست باشد و یک دقیقه از بازی استادیوم نورافشانی شد و تمرکز ما را گرفت.

او درباره قضاوت داور بازی گفت: به نظرم داور خوب کار کرد و صحنه‌ای به اشتباه سوت زده نشد. اعتراضات هم خیلی شدید نبود اما باتوجه به این‌که بازی پربرخوردی بود، طبیعی بود هر دو مربی به نفع تیم خودش صحبت و اعتراض کند. اما در کل مشکل خاصی نبود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج