جاباما
۱۰۶۴۶۸۵
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

بلاتکلیفی المپین‌های تفنگ تمامی ندارد؟

بیش از سه ماه است که مسئولان فدراسیون تیراندازی در حال مذاکره با الهام هاشمی برای تمدید قرارداد سرمربیگری تیم ملی تفنگ هستند، مذاکراتی که همچنان بی‌نتیجه مانده است!

خبرگزاری ایسنا: بیش از سه ماه است که مسئولان فدراسیون تیراندازی در حال مذاکره با الهام هاشمی برای تمدید قرارداد سرمربیگری تیم ملی تفنگ هستند، مذاکراتی که همچنان بی‌نتیجه مانده است!

تمرینات تیم ملی تفنگ مدت‌ها است که تعطیل شده و ملی‌پوشان این رشته همچنان بلاتکلیف هستند. این رشته چهار تیرانداز المپیکی دارد که اکنون باید در فضای آرام برای کسب مدال المپیک تمرین کنند اما آنها بعد از غیبت الهام هاشمی سرمربی تیم ملی اردو را ترک کرده‌اند. المپین‌های تفنگ منتظر هستند تا فدراسیون تیراندازی با سرمربی‌ که با او کسب سهمیه کرده‌اند تمدید قرارداد کند تا بتوانند در زمان اندکی که تا المپیک مانده بدون تغییر تکنیک و تاکتیک تمریناتشان را ادامه دهند.

قرارداد الهام هاشمی تا المپیک توکیو یعنی اواسط مرداد ۹۸ بود. حدود چهار ماه از پایان قرارداد هاشمی می‌گذرد اما هنوز مسئولان فدراسیون تیراندازی می‌گویند در حال مذاکره هستند و مشخص نیست این معضل بزرگ چه زمانی حل خواهد شد.

موضوع تمدید قرارداد سرمربی ایرانی در بسیار از رشته‌ها به راحتی انجام می‌شود ولی در تیراندازی به دلیل ناتوانی فدراسیون در حل آن، این موضوع تبدیل به یک معضل بزرگ شده و پادرمیانی وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک نیز برای حلش کارساز نبود.

در حال حاضر با امروز و فردا کردن علی دادگر رییس فدراسیون در موضوع تمدید قرارداد هاشمی این شائبه به وجود آمده که او قصد تمدید قرارداد ندارد و به دلایلی می‌خواهد که با مربی دیگری ادامه دهد. البته باید دانست در حال حاضر در ایران مربی در حد و تجربه هاشمی مطرح نیست و جذب سرمربی خارجی هم با توجه به شرایط و مشکلات مالی فدراسیون و البته شیوع کرونا کار آسانی نیست.

مهلت ریاست علی دادگر بر فدراسیون تیراندازی تا تیر ۱۴۰۰ است. انتظار می‌رود در این مدت دادگر به عنوان سکاندار این فدراسیون راه را برای ملی‌پوشان و المپین‌های این رشته هموار کند و ملی‌پوشان را از بلاتکلیفی خارج کند.

ناصر رسولی مدیر و سخنگوی سازمان تیم‌های ملی در خصوص تعیین تکلیف سرمربی تیم ملی تفنگ به ایسنا گفت: همچنان در حال مذاکره هستند، من در جریان مباحث مذاکره نیستم و چون در بطن مذاکرات حضور ندارم نمی‌دانم چه زمانی تکلیف مشخص می‌شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج