جاباما
۱۰۶۴۶۹۲
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

شباهت پرسپولیس لیگ بیستم و لیگ هجدهم

پرسپولیس تاکنون ۸ امتیاز از ۴ بازی دارد و میانگین از هر بازی دو امتیاز را جمع کرده و این رکورد شبیه به عملکرد سرخ‌پوشان در زمان هدایت برانکو است.

خبرورزشی: لیگ هجدهم پرسپولیس بعد از دو فصل قهرمانی متوالی در رویایی هت‌تریک در لیگ برتر بود اما شروع رویایی نداشت و همان ابتدا خیلی ها نگران بودند که روند قهرمانی های برانکو متوقف شود اما در نهایت تیم او تنها با یک شکست در هفته پایانی لیگ به قهرمانی رسید.

پرسپولیس لیگ هجدهم شباهت‌های زیادی با پرسپولیس لیگ بیستم دارد که قرار است این شباهت‌ها را مورد بررسی قرار دهیم.

کلین شیت پرسپولیس

۴ کلین شیت در ۴ هفته ابتدایی لیگ برتر رکورد قابل تحسین تیم گل‌محمدی است اما در لیگ هجدهم هم تیم برانکو در ۴ هفته ابتدایی گلی را دریافت نکرده بود.

گل زده پرسپولیس

پرسپولیس در ۴ بازی ۴ گل زده در کارنامه دارد که دقیقا با تعداد گل های تیم برانکو در لیگ هجدهم تا پایان هفته چهارم برابری می کند.

امتیاز پرسپولیس

پرسپولیس تا به این جای کار ۸ امتیاز از ۴ بازی دارد و میانگین از هر بازی دو امتیاز را جمع کرده و این رکورد هم با تعداد امتیاز های تیم برانکو در لیگ هجدهم برابری دارد.

برد پرسپولیس

یک برد سه بر صفر و یک برد یک بر صفر در کارنامه پرسپولیس در لیگ بیستم دیده می‌شود و که تیم برانکو هم دقیقا با همین نتایج در ۴ هفته ابتدایی به برد رسیده بود.

تساوی‌های پرسپولیس

دو تساوی بدون گل در ابتدای راه پرسپولیسی‌ها را نگران آینده تیمشان کرده بود اما جالب است بدانید که تیم برانکو هم مشابه همین نتایج را در لیگ هجدهم رقم زد و در ۴ هفته ابتدایی دو بار با تساوی بدون گل متوقف شد.

کبود بازیکن در پرسپولیس

یحیی گل‌محمدی در ابتدای فصل به دلیل جدایی تعدادی از بازیکنانش با کمبود بازیکن در برخی پست‌ها رو به رو است اتفاقی که با بسته شدن پنجره نقل و انتقالات پرسپولیس در لیگ هجدهم برای این تیم افتاد و برانکو با مشکل کمبود بازیکن در نیم فصل اول رو به رو شد.

صعود پرسپولیس به فینال آسیا

پرسپولیس منتظر بازی در فینال لیگ قهرمانان آسیا است مانند تیم برانکو که تا فینال پیش رفت البته تیم برانکو لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا را با هم پیش برد اما حاصل عملکرد دو سرمربی یکسان است.

شاید این شباهت بین تیم برانکو در لیگ هجدهم که تا فینال آسیا رفت و در پایان قهرمان لیگ برتر و جام حذفی شد با این تیم فعلی شما را امیدوار کرده باشد اما یادمان نرود که آن تیم در فینال آسیا به دلیل محرومیت‌ها و مصدومیت‌های بازیکنانش شکست خورد. حالا پرسپولیس هم برای فینال ۳ محروم دارد و لیست مصدومانش مشخص نیست اما در این یک مورد شباهت‌ها ناامید کننده و نگران کننده هستند

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج