۱۰۶۴۷۱۶
۳۷ نظر
۵۰۰۵
۳۷ نظر
۵۰۰۵
پ

دقت کنید تا احمدی‌نژاد جدید ظهور نکند!

هر روز که به پايان دولت دوازدهم نزديک‌تر مي‌شويم، حمله به شخص رئيس‌جمهور بيشتر مي‌شود. کار به جايي رسيده است که بعضي از نمايندگان بدون هيچ ترسي حسن روحاني را تهديد به محاکمه و زنداني کردن مي‌کند و البته موضوع ظهور محمود احمدي‌نژاد جديد در انتخابات ۱۴۰۰ مساله مهمي است که داراي اهميت بالايي است. در همين راستا با جلال ميرزايي نماينده مجلس دهم به گفت‌وگو پرداختیم که در ادامه مي‌خوانيد.

روزنامه آرمان ملي: هر روز که به پايان دولت دوازدهم نزديک‌تر مي‌شويم، حمله به شخص رئيس‌جمهور بيشتر مي‌شود. کار به جايي رسيده است که بعضي از نمايندگان بدون هيچ ترسي حسن روحاني را تهديد به محاکمه و زنداني کردن مي‌کند و البته موضوع ظهور محمود احمدي‌نژاد جديد در انتخابات ۱۴۰۰ مساله مهمي است که داراي اهميت بالايي است. در همين راستا با جلال ميرزايي نماينده مجلس دهم به گفت‌وگو پرداختیم که در ادامه مي‌خوانيد.

اخيرا برخي ريش‌سفيدان احزاب گفته‌اند که نبايد اصلاح‌طلبان با فاصله گرفتن از انتخابات 1400 باعث ظهور احمدي‌نژاد جديد شوند. با توجه به شرايط کشور فکر مي‌کنيد اصلاح‌طلبان در انتخابات سال آينده شانسي براي پيروزي دارند؟

سياسيون اول بايد براي روي‌کارآمدن احمدي‌نژاد در سال ۸۴ يک عقبگرد به گذشته بزنند و بررسي کنند چطور شد شخصي مانند احمدي‌نژاد در سال ۸۴ به رياست‌جمهوري رسيد. نکته بسيار مهم و درس‌آموزي که قشر اصلاح‌طلب بايد از آن در انتخابات ۱۴۰۰ درس بگيريد، اختلافاتي بود که در بين آنها براي رسيدن به يک کانديداي واحد وجود داشت. به‌خصوص اصلاح‌طلبان اختلافات زيادي براي انتخابات داشتند و اين اختلاف‌ها باعث شد آنها نتوانند از اين فرصت استفاده درست کنند و اختلافات در انتخاب کانديداها مشهود بود. بخشي از اين طيف به سمت آقاي مصطفي معين رفتند و عده‌اي هم درباره مرحوم آيت‌ا...هاشمي رفسنجاني نظراتي داشتند و تاييد صلاحيت آقايان مهرعليزاده و معين هم در آن شرايط باعث شد که اختلافات، توان و ظرفيت اصلاح‌طلبان پخش شود و نتوانستند به يک سازوکار متمرکز و مشخصي برسند و نتيجه لازم را از انتخابات به‌دست بياورند.

بنابراين بايد به اين نکته توجه کنيم که اصلاح‌طلبي جرياني است که اهل گفت‌وگو است و نبايد مانند سال ۸۴ دچار اختلافاتي براي اعلام کانديداها شوند. اصلاح‌طلبان مي‌توانند با رايزني به يک انسجام برسند و مشکلات را بايد کنار بگذارند و نبايد فرصت را براي رايزني و رسيدن به يک اتحاد از دست بدهند. دبيرکل حزب اعتماد ملي با توجه شناخت و تجربه‌اي که از سال‌هاي قبل دارند، نکاتي را که درباره ظهور احمدي‌نژاد و انتخابات سال آينده مطرح کرده‌اند بسيار درست و مهم است. در شرايط فعلي جامعه جريان اصلاح‌طلبي که دربرگيرنده طيف‌هاي مختلف است، نبايد منافع خود را بر منافع آينده اصلاحات و‌ آينده کشور ترجيح بدهند.

اگر برخي از اصلاح‌طلبان اين کار را انجام بدهند باعث بروز مشکلاتي در آينده اين جريان خواهند شد. بعضي‌ها بايد از توقعات خود در جامعه کم کنند و نبايد منفعت‌گرا باشند، مخصوصا درحال حاضر که ما رقباي پيچيده‌اي را بر سر راه داريم و از نظر برخي از آنها هدف رسيدن به قدرت است. اين جريان از هر ابزاري براي رسيدن به قدرت استفاده مي‌کنند و فقط پيروز شدن در انتخابات ۱۴۰۰ را مي‌خواهند.

چرا برخي از تندروها در اين شرايط حساس به رئيس‌جمهور حمله مي‌کنند؛ انتقادهاي بي‌اساس از رئيس‌جمهور در شرايطي که جامعه ما به وحدت نياز دارد، باعث مي‌شود مردم از شرکت کردن در انتخابات نااميد شوند؟

جرياني در جامعه به اسم نواصولگرايان شکل‌ گرفته که توجه صددرصدي به منافع ملي ندارند و فقط به دنبال مقاصد سياسي خود هستند و به خواسته‌هاي مردم اهميت نمي‌دهند اما قبلا ما در اصولگرايان سنتي گروهي داشتيم که مصالح جامعه را به همه موضوعات ترجيح مي‌دادند و سعي‌‌ داشتند سخنان خود را با اتفاقات سياسي که در جامعه رخ مي‌دهد، هماهنگ کنند. اما جريان جديد اصولگرايان اين بينش سياسي را لحاظ نمي‌کند و بدترين هجمه‌ها را به رئيس‌جمهور دارند و اين جريان خيلي پايبند به منافع ملي نيست. نو‌اصولگرايان براي رسيدن به قدرت از هر ابزاري استفاده مي‌کنند و اين مساله‌اي است که براي آنها همه موضوعات مهم‌تر است. اصولگرايان از شهادت سردار سليماني و همچنين شهيد فخري‌زاده براي رسيدن به قدرت استفاده مي‌کنند و واقعا درست نيست که شما از شهادت بزرگاني مانند سردار سليماني و فخري‌زاده سوءاستفاده‌هاي سياسي مي‌کنيد.

اصولگرايان به جاي اينکه به انسجام داخلي کمک کنند، به اختلافات در کشور دامن مي‌زنند و شما نگاه کنيد تندروها با شهادت دکتر فخري‌زاده چگونه شروع به تهمت و افترا به دولت و نيروهاي طرفدار آن کردند. مشاهده کرديد که آقاي خضريان به‌عنوان يک نماينده مجلس چه صحبت‌هايي انجام دادند و به اعتقاد بنده آنچه براي آنها از همه موضوعات مهم‌تر است، رسيدن به قدرت با هر ابزاري که توانايي استفاده از آن را دارند. مشخص نيست اين نواصولگرايان قدرت براي چه مي‌خواهند و چرا فقط شعار مي‌دهند. ما شاهد اين بوديم که جريان نواصولگرايي شعار خدمت به مردم مي‌دادند، اما در اين مدت اخير همه متوجه شدند که جريان نواصولگرايي گنجايش خدمت به مردم ندارد و از هر راهي فقط براي رسيدن به منافع خود استفاده مي‌کنند. ما شاهد آن هستيم که اصولگرايان در مجلس دهم با وجود اينکه هنوز هيچ اتفاقي نيفتاده است براي زنداني کردن مخالفان خود بعد از انتخابات ۱۴۰۰ خط و نشان مي‌کشند.

اصولگرايان از دکتر روحاني که هنوز رئيس‌جمهور کشور است و تمام تلاش‌هاي خود را انجام مي‌دهد تا فشارهاي بيروني را کمتر کند، تهديد به زنداني کردن مي‌کنند و البته وزير امورخارجه را که در اين سال‌ها تمام تلاش خود را انجام داده تا تحريم‌ها برداشته شود تهديد به زنداني کردن مي‌کنند. بنابراين مردم ما بايد توجه داشته باشند که اين جريان نجابت لازم را براي اينکه يک دوره ۴ساله امور اجرائي کشور را در دست بگيرند، فعلا ندارند و جريان‌ اصولگرايي فقط دنبال هدف جناحي خودشان هستند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • امین زاده

      .... ولی احمدی نژاد لاحقل خیلیها را صاحب خانه کرد نیروهای پیمانکاری را قراردادی کرد بقیه چه کردنند گرانی تورم بیکادیی ...

      پاسخ ها

      • بدون نام

        این خیلیا کیا هستن

      • بدون نام

        با نفت140دلاری تو سال88هنر نکرده،حقوقت اون موقع چقدر بود داداشششش

      • بدون نام

        احمدی نژاد از خیلی ها بهتر است .

      • الف. ج

        نفت را به 140 دولار فروختن هم هنر میخواهد

      • انقلاب

        احمدی نژاد یا هر پوپولیست ( عوام فریب ) دیگری فقط به کشور ضربه می زند. اگه یه 4 سال دیگه سرکار می ماند فقط می شدیم ونزوئلا

    • بدون نام

      چرا نمیگی باید دقت شود که یک حسن روحانی دیگر ظهور پیدا نکند واقعیت گریز!!

    • بسیجی مخلص

      احمدی نژاد شده خار چشم اصلاح طلبان یعنی زمان دولت بهار از دولت فعلی بد تر بود واقعا جای تأسف دارد

      پاسخ ها

      • بدون نام

        انشالله خود آقای دکتر احمدی نژاد میاد و کشور رو سر و سامان میده.

    • بدون نام

      ان شا الله خودد احمدی نژاد میاد تا همه شما از ترس دنبال سوراخ موش بگردین

      پاسخ ها

      • .

        صد درود و صد درود به آقای احمدی نژاد

    • سیدمجتبی طباطبایی

      کاملاً درست فرمودند.
      بزرگترین خطر این است که کسی شبیه احمدی نژاد زمام امور کشور را در دست بگیرد.

      پاسخ ها

      • س.س

        سید بخواب فک کنم خوابت میاد

      • کاهن معبد آمون

        دوره احمدی نژاد شروع فساد و تورم بود با نفت ۱۵۰ دلار هیچ کاری برای ملت نکرد و پولها رو ریخت تو دامن یک سری نهاد نظامی که شما بهتر میدونید کدوم نهاده!

    • بدون نام

      حقشون زندانه بعدا معلوم میشه چ جنایتایی درحق مردم کردین فعلا که قدرت دستتونه

    • رضا م

      اتفاقا احمدی نژاد شرفت داره به شماها

    • بدون نام

      هیج رئیس جمهوری مثل احمدی نژاد برای ملت کار نکرد

    • علی

      فرقی نداره هرکی بیاد همینه خانواده فامیلی عمو میره دایی میاد خاله میره عمه میاد

    • بدون نام

      باورکنید این ساستشونه که ملت وبکشونن پای صندوق رای

      پاسخ ها

      • ali

        مگه ملت با این اوضاع رای میدند؟

    • علی جمالیان

      اتفاقا فقط در دوره احمدی نژاد بود که ما فرقی بین مسئولین و مردم احساس نمی کردیم و این آقایون نمی توانستند برای مردم قیافه بگیرند ک پشت در مردم رو نگه دارند و هر روز به ثروتشون اضافه کنن الان هم ترس این رو دارند که احمدی نژاد بیاد و کاسه کوزه هاشون رو بهم بریزه. ای کاش احمدی نژاد واقعی و انقلابی بیاد خدااااااااا . خبری نامردی اگه نچاپی... .

      پاسخ ها

      • کاهن معبد آمون

        زرششششک

    • سلام

      بیایید دعا کنیم تا یکی مثل احمدی نژاد سر کار بیاد، مردمی نجات، درود بر شرفت مرد

    • هوووووچ

      با اینکه تمام کارهای احمدی نژاد قابل قبول نیست ولی شرف خودش تکی از همه کابینه دولت بیشتره و کلی کار واسه قشر محروم کرد

    • tat

      طبق خواست این آقایان همه باید تلاش کنند دوحانی جدیدی رو شود !!!!

    • بدون نام

      سلام ،منم با همه موافقم اما بیایید بیشتر فکر کنیم ،طناب دار خارجیها انداختن دور گردن ما بعد خودمون اونو تنگ میکنیم تا خفه شیم. مهم کار درست که ملت ایران اونقدر فهمیده هستن که پای کسی رو قادر به نگه داشتن بار به این سنگینی رو نداشته باشه.قطع کنن.ماکسی رو می خوایم که از نظر اقتصادی بهترین برنامه ریزی ممکنه رو تو ایران مخصوص ایران ،طراحی واجرا کنه ،تو این کار باید متخصصان این حوزه را به دولت دعوت کرد ،کسی که دلش به حال مردمش بسوزه نه به دنبال التماس به کفار مشرک باشه،ببخشید سرتونو درد اوردم،اما ماورییس جمهور آینده فقط به خودمون اتکا کنیم دیگه به این وضع دچار نمیشیم

    • حمید

      با سلام
      همه نجومی بگیرها و اشراف زاده ها و رانت خوارها و غارتگران بیت المال و منافقین و فتنه گران و خیانتکاران به ایران اسلامی از نام احمدی نژآد هم وحشت دارند.
      انشاالله در انتخابات 1400 با بیش از 40 میلیون رای بهار می آید.
      اللهم عجل لولیک الفرج
      احمدی دلاور
      پیروخط رهبر
      خدانگهدارتان

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ۴۰ میلیون رای البته شاید ۴میلیون باشد منطقی تر هست

    • الف. ج

      ای کاش یک احمدی نژاد دیگری ظهور کند مردم دیگه توان تحمل روحانی ودوستانشان ورفقایشان را ندارند

    • ناشناس

      چرا دولت روحانی هنری ، نبوغی ، چیزی نداره !

    • بدون نام

      خوب برادرمن دست مردم که نیست، اگربه رأی مردم باشد، ارباب احمدی نژاد هم بیاید انتخاب نمی‌شود..

    • حسین قهری

      کسیکه قدردان احمدینژادنباشد درجهل مرکب است

    • حیدر کورد

      آقایان اصلاح طلب لطف کنین برین

    • بدون نام

      احمدنژاد از همه شما ها بهتر بود

    • بدون نام

      دوره احمدی نژاد کار بود درآمد بود مردم صاحب خونه شدن مثل همین مسکن مهر همین طرح هارو این دولت قبول نداشت دوباره داره انجام میده کارت سوخت نمونه دیگه

    • بدون نام

      منواسه اون افرادی سنگ حسن روحانی به سینه میزنن مپرسم چه گلی برسر ملت زدن تواین هشت سال ازروزی که سر کا آمدن فقط حرف میزنه همه هرفاش هم برعکس از آب درمیاد

    • بدون نام

      نه دادا
      مواظب باشیم روحانی دیگری ظهور نکند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج