جاباما
۱۰۶۴۷۳۵
۱ نظر
۵۰۰۳
۱ نظر
۵۰۰۳
پ

اسکوچیچ چگونه ترکیب تیم ملی را انتخاب می‌کند؟

تیم ملی بعد از دو بازی دوستانه با تیم‌های ازبکستان و بوسنی حالا باید منتظر شروع بازی‌های رسمی خود در مرحله مقدماتی جام جهانی باشد.

خبرورزشی: تیم ملی بعد از دو بازی دوستانه با تیم‌های ازبکستان و بوسنی حالا باید منتظر شروع بازی‌های رسمی خود در مرحله مقدماتی جام جهانی باشد.

بر اساس اعلام فیفا بازی‌های انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ در قاره آسیا از ماه مارس از سر گرفته می‌شود و تا این زمان فیفا برای برگزاری بازی‌های دوستانه بین تیم‌های ملی کشورها پیش‌بینی نداشته است و تیم‌ها باید در زمان باقی‌مانده تا شروع بازی‌ها با برگزاری اردو و تمرین خود را برای بازی‌ها آماده کنند.

البته تیم ملی در ماه‌های پیشین برای انجام چهار دیدار دوستانه فرصت کافی در اختیار داشت که در فیفادی اول بازی با مالی در ترکیه به دلیل کرونایی بودن برخی بازیکنان حریف لغو شد و در فیفادی دوم هم تنها یک بازی برای تیم ملی تدارک دیده شد. با این حال به نظر می‌رسد دیدار با ازبک‌ها و همچنین تیم ملی بوسنی داده‌های خوبی را به اسکوچیچ انتقال داده و حالا سرمربی تیم ملی در حال بررسی نهایی برای مشخص کردن لیست تیم ملی است.

اسکوچیچ که به زعم بازیکنان بزرگ تیم ملی در اردو از خود اشتیاق زیادی نشان داده است در بازی با ازبکستان و همچنین بوسنی برخی از باتجربه‌ها را به اردوی تیم ملی فرانخواند و از سویی دست به دعوت از بازیکنانی زد که تشنه حضور در اردوی تیم ملی بودند. این تغییر و تحول به ظاهر به سود تیم ملی تمام شد و اسکوچیچ امیدوار است در ماه‌های آینده هم اینچنین باشد و تیم ملی با موفقیت چهار دیدار باقی‌مانده در مرحله مقدماتی را با پیروزی پشت سر بگذارد و در نهایت به جام جهانی صعود کند.

باخت به عراق و بحرین کمی کار تیم ملی را برای صعود سخت کرده و حالا تیم ملی برای صعود باید ۴ دیدار باقی‌مانده را با پیروزی پشت سر بگذارد. در مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۴ هم این‌چنین بود و تیم ملی با رهبری کارلوس کی‌روش و بعد از باخت به ازبک‌ها در تهران باید در سه بازی باقی‌مانده موفق می‌شد که صعود می‌کرد و در نهایت هم این‌چنین شد. تیم ملی در بازی نهایی کره‌جنوبی را با گل رضا قوچان‌نژاد در اولسان شکست داد و به عنوان تیم نخست گروه A به جام جهانی صعود کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      چون‌پول خوبی توش هست و باخت و برد براش مهم نیست

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج