جاباما
۱۰۶۴۷۶۷
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

زیدان: استعفا نمی‌دهم، روز‌های بدتر هم داشتیم

سرمربی رئال مادرید پس از شکست مقابل شاختاردونتسک و برخی زمزمه‌ها مبنی بر اخراج او صراحتا اعلام کرد: به قدرت و توانایی‌هایم اعتماد دارم.

خبرگزاری فارس: سرمربی رئال مادرید پس از شکست مقابل شاختاردونتسک و برخی زمزمه‌ها مبنی بر اخراج او صراحتا اعلام کرد: به قدرت و توانایی‌هایم اعتماد دارم.

شب گذشته در چارچوب لیگ قهرمانان اروپا، رئال در کیف مقابل شاختار شکست ۲ بر صفر را تجربه کرد تا صعودش به مرحله بعد سخت شود.

البته برد سخت و جنجالی اینتر مقابل مونشن گلادباخ در بازی بعدی کمک زیادی به رئال مادرید کرد و این تیم تنها به برد مقابل نماینده آلمان در هفته آتی نیاز دارد.

زیدان در نشست خبری پس از بازی با شاختاردونتسک اظهار داشت: ما زمان‌های حساسی را پیش تر از تجربه کردیم و همواره به مانند یک تیم بودیم. اکنون در روند نتیجه گیری بد خود هستیم.

وی ادامه داد: من هیچ وقت کنار نمی‌کشم و استعفا نمی‌دهم. در نیمه اول خوب بازی کردیم و می‌توانستیم با زدن گل روند بازی را تغییر دهیم اما وقتی در نیمه دوم گل دریافت کردیم همه چیز ما تحت تاثیر قرار گرفت.

سرمربی رئال مادرید اظهار داشت: من به توانایی و قدرتم اعتقاد دارم. روز دیگری در لالیگا ما خوب نبودیم و باختیم ولی امروز خوب بودیم. باید سرمان را بالا بگیریم و ادامه دهیم چون این فوتبال است. باید به بازی بعدی خود بیاندیشیم. ما امروز سزاوار شکست مقابل شاختار نبودیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج