جاباما
۱۰۶۴۷۷۳
۲ نظر
۵۰۰۱
۲ نظر
۵۰۰۱
پ

کشاورز: استقلال یک تمام‌کننده کم داشت

یک پیشکسوت تیم فوتبال استقلال می‌گوید آبی‌پوشان پایتخت مقابل پیکان موقعیت‌های زیادی ایجاد کردند، اما دفاع پیکان، مانع از گلزنی شاگردان محمود فکری شد.

خبرگزاری ایسنا: یک پیشکسوت تیم فوتبال استقلال می‌گوید آبی‌پوشان پایتخت مقابل پیکان موقعیت‌های زیادی ایجاد کردند اما دفاع پیکان، مانع از گلزنی شاگردان محمود فکری شد.

مهدی کشاورز، پیشکسوت تیم فوتبال استقلال درباره عملکرد آبی‌پوشان پایتخت در دیدار مقابل پیکان در هفته چهارم رقابت‌های لیگ برتر اظهار کرد: در این بازی توپ در دست استقلال بود و مالک این بازی بود. به نظر من توپ و میدان دست آبی‌ها بود و بازی دفاعی‌ای را از سوی پیکان شاهد بودیم. هر چند حملات استقلال نتیجه‌بخش نبود اما پیکان هم ساختار دفاعی خوبی داشت و در مقابل پیکان توانست موقعیت‌های حریف را دفع کند.

او ادامه داد: دیاباته اگر بود شاید اتفاقاتی دیگر می‌افتاد و به گل می‌رسیدیم. به نظر من در این بازی ما یک تمام‌کننده کم داشتیم و این مساله باعث شد استقلال به گل نرسد.

کشاورز افزود: استقلال خیلی خوب بازی کرد اما این تیم یک مهاجم تمام کننده نداشت و این هم به خاطر دفاع پیکان بود که نگذاشتند استقلال موقعیت‌های خود را به گل تبدیل کند.

این بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال در پایان گفت: اگر دیاباته به میادین برگردد، می‌توانیم شاهد استقلال بهتری باشیم. بازیکنان استقلال در بازی مقابل پیکان عملکرد خوبی داشتند و از نظم خوبی برخودار بودند و به نظر من می‌توان به آینده آبی‌پوشان امیدوار بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • perspolis el grande

      سی میلیارد پول سه تا فورواردشونه بازم تموم کننده میخوان،خب از اول میگفتید فتل شوالیه با مسی و رونالدو مذاکره میکرد دیگه،اون که بلده

    • بدون نام

      این آقا دقیقا کی بازی میکرده؟!؟هرکس از راه میرسه که نباید باهاش مصاحبه کنید.این آدم اینقدر کوتوله هست که حتی جرات نداره بگه استقلال خوب بازی نکرد،اونوقت شما اسمش رو پیشکسوت استقلال گذاشتید!واقعا خبرنگار کسی رو پیدا نکرده برای مصاحبه که این آدم بیاد این چرندیات رو بگه؟؟؟
      خداوکیلی از نظر فنی استقلال چیزی نشون نداد.یه برتری نسبی داشت که بخاطر کیفیت بازیکناش بود نه کار تیمی.استقلال اگر کادر فنی هم نداشت همین بازی رو انجام میداد.
      این چیزهایی که باید بگی آقای پیشکسوت.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج