۱۰۶۴۸۲۷
۵۰۱۱
۵۰۱۱
پ

ترامپ به دنبال صدور حکم عفوِ جولیانی است

چندین منبع آگاه اطلاع دادند که رئیس‌جمهور آمریکا در روزهای پایان ریاست‌جمهوری خود به دنبال صدور حکم عفو برای اعضای خانواده و وکیل مدافع خود می‌باشد.

خبرگزاری فارس: چندین منبع آگاه به شبکه «ان بی سی نیوز» اعلام کردند که «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا با مشاوران خود درباره احتمال صدور حکم عفو برای اعضای خانواده خود و مشاوران و دستیاران نزدیک خود بحث و گفت‌وگوهایی صورت داده است.

یک منبع آگاه گفته است که بحث‌هایی که در روزهای اخیر درباره تصمیم ترامپ درباره صدور حکم عفو برای سه فرزند اول خود، داماد و مشاورانش از جمله «رودی جولیانی» وکیل مدافع شخصی وی، صورت گرفته است، بیشتر در قالب یک رئیس‌جمهوری است که احساس می‌کند به شدت تحت فشار و گرفتار است.

روزنامه آمریکایی «نیویورک‌تایمز» نیز در این خصوص گزارش کرده است که بحث‌هایی صورت گرفته که نشان می‌دهد ترامپ در صدد است قبل از پایان دوران ریاست‌جمهوری خود برای سه فرزند ارشد خود به نام‌های اریک، دونالد جونیور و ایوانکا ترامپ و «جرد کوشنر» دامادش و همچنین رودی جولیانی حکم عفو صادر کند.

طبق این گزارش، ترامپ همین هفته گذشته با جولیانی در خصوص صدور حکم عفو برای وی صحبت کرده است.

با اینحال، جولیانی در گفت‌وگو با شبکه ان بی سی، با انکار این موضوع، آن را «دروغ» خواند و گفت که اینگونه گزارش‌ها «کاملاً اشتباه» است.

از طرف دیگر، طبق این گزارش، کاخ سفید نیز در خصوص این گزارش هیچ‌گونه اظهارنظری نکرده است.

انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا در تاریخ سوم نوامبر (۱۳ آبان ماه) برگزار شد و «جو بایدن» نامزد دموکرات بعنوان رئیس‌جمهور منتخب آمریکا معرفی شد اما ترامپ تاکنون شکست انتخاباتی را نپذیرفته است و مدعی تقلب گسترده در انتخابات شده است ولی دهها شکایت وی در این زمینه راه به جایی نبرده است.

در حالیکه ریاست‌جمهوری ترامپ رو به پایان است، گزارش‌هایی از تلاش رئیس‌جمهور آمریکا برای عفو مشاوران و افراد نزدیک به خود منتشر می‌شود.

هفته گذشته، ترامپ برای «مایکل فلین» مشاور امنیت ملی سابق خود که دو مرتبه به دلیل دروغگویی به اف بی آی گناهکار شناخته شده بود، حکم «عفو کامل» صادر کرد.

فلین، ژنرال بازنشسته ارتش در سال ۲۰۱۷ به دروغگویی به اف‌بی‌آی درباره تعاملات خود با سفیر روسیه در آمریکا در هفته‌های قبل از روی کار آمدن ترامپ، اعتراف کرد. او از آن زمان تلاش کرده از خود رفع اتهام کند و گفته دادستان‌ها حقوق او را نقض کردند و او را برای بیان این اعتراف فریب دادند.

یکی از منابع آگاه گفته است که در هفته‌های آخری ریاست‌جمهوری ترامپ، بسیاری به دنبال دریافت عفو ریاست‌جمهوری هستند و ترامپ نیز از این درخواست‌ها استقبال می‌کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج