جاباما
۱۰۶۵۰۳۰
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

نصیرزاده: تابع تصمیم ستاد کرونا هستیم

رییس سازمان‌لیگ کشتی گفت: براساس برنامه اعلام شده قبلی، قرار است فینال کشتی فرنگی ۲۵ و کشتی آزاد ۲۸ آذرماه برگزار شود.

خبرورزشی: مرحله پایانی دور برگشت بیستمین دوره لیگ‌برتر کشتی‌فرنگی باشگاههای‌کشور جام یادگار امام (ره) با انجام دیدارهای گروه ب از صبح چهارشنبه در خانه‌کشتی شهید ابراهیم هادی آغاز شد. درخلال برگزاری این رقابتها با عبدالمهدی نصیرزاده رییس سازمان‌لیگ به گفتگو نشستیم که نصیرزاده به خبرورزشی گفت:

* هنوز تکلیف معرفی میزبان دیدارهای نیمه‌نهایی و فینال لیگ‌برتر مشخص نیست. ما تابع تصمیم و نظرات فدراسیون‌کشتی و ستاد مقابله با کرونا در ورزش هستیم. هر تصمیمی که فدراسیون و ستاد بگیرند ما انجام می‌دهیم .

* باتوجه به سالن تازه تاسیس و افتتاح شده سنندج که گنجایش ۱۰ هزارنفر تماشاچی را دارد ، من خودم خیلی علاقمند هستم، فینال کشتی‌فرنگی را آنجا برگزار کنیم. البته باید اول ببینیم اصلا تیم صبانور کردستان خودش از گروه ب مسابقات صعود می‌کند یا نه . همچنین باید فدراسیون‌کشتی و ستاد مقابله با کرونا هم با واگذاری این میزبانی و برگزاری مسابقات در سنندج با این فرصت کم زمانی که تا ۲۵ آذرماه، که مهلت خیلی کمی است، موافقت می‌کنند یا نه.

* براساس برنامه اعلام شده قبلی، قرار است فینال کشتی فرنگی ۲۵ و کشتی آزاد ۲۸ آذرماه برگزار شود.

* برای میزبانی دیدارهای پایانی کشتی‌آزاد هم سالن شهدای هفتم تیر تهران مدنظر قرار گرفته و مسئولان مربوطه تلاش دارند تا امکانات لازم را برای این میزبانی فراهم کنند.

* اگر فدراسیون یا ستادکرونا با تغییر محل برگزاری از خانه‌کشتی شهید ابراهیم هادی به سنندج یا سالن شهدای هفتم‌تیر موافقت نکنند ، اجبارا ناچاریم تا دیدارهای مرحله نیمه‌نهایی و پایانی را نیز درهمین سالن برگزار کنیم.

* هرچند شرایطی که اینجا داریم با سالن ۱۲هزارنفری آزادی تهران یا سالن ۱۰ هزارنفری سنندج اصلا قابل مقایسه نیست ولی درهرصورت ما تابع فدراسیون کشتی و ستاد کرونا هستیم . اما همه تلاشمان را به‌کار می‌گیریم تا در ایام کرونا،مسابقاتی درحد و اندازه‌های نام کشتی و جایگاه ورزش‌اول کشور برگزار کنیم .

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج