جاباما
۱۰۶۵۱۷۸
۴ نظر
۵۰۰۲
۴ نظر
۵۰۰۲
پ

پیشکسوت استقلال: پیکان بسته و تدافعی بازی کرد

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: تیم فوتبال پیکان یک بازی تدافعی را مقابل استقلال به نمایش گذاشت و کاملاً بسته بازی می‌کرد.

خبرگزاری میزان: پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: تیم فوتبال پیکان یک بازی تدافعی را مقابل استقلال به نمایش گذاشت و کاملاً بسته بازی می‌کرد.

بهتاش فریبا پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در گفت‌وگو با سایت رسمی باشگاه استقلال، درباره عملکرد این تیم مطالب مختلفی را عنوان کرد که به شرح زیر است:

*پیش از هرچیزی درگذشت مادر گرامی دوست عزیز و خوبم پرویز مظلومی را به او و خانواده محترمش تسلیت می‌گویم.

*تیم پیکان یک بازی تدافعی را مقابل استقلال به نمایش گذاشت و کاملاً بسته بازی می‌کرد. در این شرایط شما تنها باید به شوت‌زنی، ارسال‌های بلند و ضربات ایستگاهی روی بیاورید. من فکر می‌کنم استقلال همه این کارها را کرد، اما در نهایت موفق به گلزنی نشد. استقلال در نیمه دوم خیلی بهتر از نیمه اول شد و سنگینی تیم هم ناشی از بدنسازی است که به مرور زمان درست می‌شود.

*یک تیم برای آماده‌سازی پیش از فصل حدود ۴۰ تا ۴۵ روز زمان نیاز دارد و استقلال فرصت کمی برای آماده‌سازی داشت. باید به این مهم توجه کرد و به فکری و همکارانش فرصت داد تا بتوانند تفکرات خود را پیاده کنند؛ نباید سرمایه‌سوزی کنیم. فکری تا اینجای کار نسبت به خیلی از مربیان پیشین استقلال در نتیجه‌گیری هفته‌های اول، موفق‌تر عمل کرده است.

*استراماچونی وقتی در هفته‌های اول خوب نتیجه نمی‌گرفت چندبار مصاحبه کردم و گفتم نشانه‌های خوبی از تیمش می‌بینم. الان هم درباره استقلال با هدایت فکری همین نظر را دارم و مطمئنم که استقلال با هدایت او روزهای درخشانی پیش روی دارد چون من تغییرات فنی و پیاده شدن افکار فکری را در این تیم می‌بینم.

*سبحان خاقانی را جوانی رونده، پا به توپ و با استعداد دیدم. مطمئنم امثال او در استقلال هستند و کم کم به تیم اضافه می‌شوند.

*مصدومیت رضاوند و ریگی در بازی با پیکان احتمالاً تفکرات کادرفنی استقلال را دچار تغییراتی کرد. نبود دیاباته و اسماعیلی را هم به کمبودها اضافه کنید. مطمئناً استقلال با همه نفراتش بهتر کار خواهد کرد.

*به عنوان حرف پایانی از همه پیشکسوتان، هواداران و فعالان مجازی استقلال می‌خواهم از تیم استقلال حمایت کنند. این تیم با هدایت محمود فکری می‌تواند در انتهای فصل دل هواداران را شاد کند. می‌دانم هواداران به دلیل نتایج سال‌های اخیر توقع قهرمانی و نتایج خوب را دارند که توقع به جایی است، اما این اتفاق تنها با حمایت از فکری و بازیکنان استقلال رقم می‌خورد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • رامهر

      برو بابا تو هم خوب راهی پیدا می کردین برا باز کردن بثته بازی کردن پیکان حرف بی چرند نزنین از این به بعد باید اعلام کنن که تیمای رو برو حتما اون مدلی که می خواین و می تونین گل بزنین چیدمان کنن

    • بدون نام

      فقط باید بگم متاسفم کیسه کش وطن فروش ، پیکان بسته بازی کرد!!! ، اینو نگین چی بگین

    • بهداد

      نه اینکه سسدقلال تیکی تاکا بازی میکرد ، چهارتا پاس درست نمیتونن بدن بهم حرفم میزنن ، والا از پیشکسوت خجالت داره اینجور حرفا

    • بدون نام

      میخواهی تمام تیم ها جلوی شما باز بازی کنند تو هر بازی چند گل بزنید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج