۱۰۶۵۲۳۵
۴ نظر
۵۰۰۲
۴ نظر
۵۰۰۲
پ

سیر کرونا در تهران نزولی شد

معاون درمان عملیات مقابله با کرونا در کلانشهر تهران گفت: اغلب بیمارانی که در بیمارستان‌ها بستری می‌شوند بدحال هستند و همچنان در سن بالای ۷۰ سال بیشترین آمار مرگ و میر کرونا را داریم.

باشگاه خبرنگاران جوان: معاون درمان عملیات مقابله با کرونا در کلانشهر تهران گفت: اغلب بیمارانی که در بیمارستان‌ها بستری می‌شوند بدحال هستند و همچنان در سن بالای ۷۰ سال بیشترین آمار مرگ و میر کرونا را داریم.

نادر توکلی معاون درمان عملیات مقابله با کرونا در کلانشهر تهران درباره وضعیت بیماری کرونا اظهار کرد: سیر بیماری کرونا در تهران نزولی است و آمار ورودی و خروجی بیمارستان‌ها تطابق دارد و اکنون خروجی بیمارستان‌ها بیش از ورودی‌هاست.

توکلی بیان کرد: ما روزانه بین ۸۰۰ تا هزار بیمار بستری و ۴۰۰ تا ۶۰۰ مورد خروجی (فوتی و ترخیصی) از بیمارستان‌ها داشتیم و اکنون بین ۲۰۰ تا ۳۰۰ مورد ورودی بستری بیمارستان‌ها کم شده است.

معاون درمان عملیات مقابله با کرونا در کلانشهر تهران بیان کرد: ۵۰ درصد تخت‌های ویژه و ۲۵ درصد تخت‌های عادی بیمارستان‌ها مربوط به بیماران کرونایی است.

توکلی اظهار کرد: اغلب بیمارانی که در بیمارستان‌ها بستری می‌شوند بدحال هستند و ۹۵ درصد بیماران با اکسیژن پایین در آی‌سی‌یو بستری می‌شوند و عمده فوتی‌ها در این افراد اتفاق می‌افتد و همچنان در سن بالای ۷۰ سال بیشترین آمار مرگ و میر کرونا را داریم.

معاون درمان عملیات مقابله با کرونا در کلانشهر تهران به دنبال اینکه بیماران دیر مراجعه می‌کنند و اغلب بیماران در ۵ روز نخست علامت کمی دارند و اغلب فکر می‌کنند چون در روزهای نخست وضعیت بدی نداشتند، بدحال نخواهند شد و دیر مراجعه می‌کنند.

توکلی تاکید کرد:‌ بررسی مجدد و نظارت بر بیماران مبتلا به کرونا در روزهای پنجم تا دهم باید بیشتر باشد و بیماران در هفته دوم بیماری نسبت به علامت‌ها هوشیارتر باشند و اگر تغییر علامتی رخ داد فرد باید بلافاصله به پزشک مراجعه کند.

معاون درمان عملیات مقابله با کرونا در کلانشهر تهران گفت: محدودیت‌ها هم در تهران با شدت کمتر ادامه‌دار خواهد بود و اگر مردم همچنان نکات بهداشتی را رعایت کنند از پیک بیماری عبور خواهیم کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اخه از کجا یک هفته ای فهمیدین؟ شما رو به حضرت عباس اطلاعات درست بدین به ملت

    • جاشو عبدو

      الان مجلس طرحی میده که سیرش را از نزولی به صعودی تغییر بده، مثل سیر نزولی نرخ ارز و دلار و سکه و تورم و ... که با یک حرکت ترامپی سیر ها را صعودی کردند

    • بدون نام

      تا ۹ دی تهران تقریبا سفید میشه نا ۲۲ بهمن کلا کرونا در تمام کشور از بین میره

    • بدون نام

      بخداقسم این امار همش دوروغه چطور موقعی که امارجان باختگان روی ۲۰۰تابودتهران دروضعیت قرمزبودحالاکه از۳۰۰نفرهم بیشتره امارازشنبه اعلام میکنندتهران وضعیت نارنجی داره ۲۲بهمن و۹دینزدیکه مجبورند اماردوروغ مردم بدنند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج