جاباما
۱۰۶۵۲۶۴
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

علیرام نورایی مهمان «دست در دست» شد

علیرام نورایی، پنجشنبه ۱۳ آذر بعد از گفتگوی ویژه خبری، حوالی ساعت ۲۳:۳۰مهمان برنامه «دست در دست» از شبکه دو سیما می‌شود.

خبرآنلاین: علیرام نورایی، پنجشنبه ۱۳ آذر بعد از گفتگوی ویژه خبری، حوالی ساعت ۲۳:۳۰مهمان برنامه «دست در دست» از شبکه دو سیما می‌شود.

علیرام‌نورایی؛ بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون است که در مجموعه‌هایی مثل آسپرین (نمایش خانگی)، پول کثیف، جابربن حیان، ماتادور، شاید برای شما هم اتفاق بیفتد و آثار سینمایی گرگ و میش، سیب ترش، قلاده‌های طلا، پله، همیشه سینما، استرداد، گروگان، گلوگاه شیطان، یتیم خانه ایران و… ایفای نقش کرده و امشب قرار است در فضایی پاییزی و صمیمانه با سلمان فرخنده به گفتگو درباره همدلی و هم‌نوع دوستی در شرایط امروز جامعه بپردازد.

علیرام نورایی مهمان «دست در دست» شد

همچنین علیرضا سلیم زاده دیگر مهمان این برنامه است. سلیم زاده مسئول پشتیبانی گروه جهادی نرجس خاتون است که یکی از اقدامات آن‌ها جمع آوری کمک‌های ایرانیان خارج از کشور و استفاده از آن‌ها در رفع مشکلات هموطنان در مناطق محروم استان‌های کردستان، خوزستان، سیستان و بلوچستان و برخی مناطق محروم استان تهران است.

گفتنی است «دست در دست» تا کنون علاوه بر میزبانی از اهالی فرهنگ و هنر از جمله سید محمود انوشه، لاله اسکندری، سوگل طهماسبی، کاوه خداشناس، داود نماینده، نصرالله مدقالچی، رضا فیاضی و… روایت‌گر داستان افرادی بوده که در این ایام به صورت ویژه‌ای به امدادرسانی به همنوع مشغول بوده‌اند.

«دست در دست» که تیتراژ آن را حامد فقیهی خوانده، علاوه بر دعوت و گفتگو با چهره‌های حوزه‌های مختلف فرهنگی، هنری، ادبی، ورزشی، اجتماعی و… به پخش گزارش‌هایی از کمک همدلانه مردم به یکدیگر در سراسر ایران می‌پردازد.

تهیه موشن‌هایی از شخصیت‌های تاثیرگذار و کسانی که در کار خیر پیش قدم بوده‌اند، برگزاری پویشی مردمی با محوریت ارسال داستان‌هایی با موضوع کرونا به صورت نوشته، فیلم، صدا و اهدای جوایز به آثار برگزیده از دیگر قسمت‌های این برنامه است.

این برنامه کاریست از گروه معارف شبکه دو و مرکز رسانه سازمان تبلیغات اسلامی به تهیه‌کنندگی هادی خدادی و کارگردانی مهدی زنگنه که پنجشنبه، جمعه، شنبه و یکشنبه بعد از گفتگوی ویژه خبری حوالی ساعت ۲۳:۳۰ روانه آنتن می‌شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج