۱۰۶۵۲۸۴
۹ نظر
۵۰۰۵
۹ نظر
۵۰۰۵
پ

وام یک میلیونی برای برخی خانوار‌ها واریز شد

وام یک میلیونی امروز به حساب برخی از مشمولان دریافت دور جدید تسهیلات کرونایی واریز شد.

خبرگزاری ایسنا: وام یک میلیونی امروز به حساب برخی از مشمولان دریافت دور جدید تسهیلات کرونایی واریز شد.

از صبح امروز واریز وام یک میلیونی به حساب سرپرستان خانوار که درخواست خود را از طریق پیامک به وزارت رفاه اعلام کرده بودند، آغاز شده است و تا کنون ۴.۶ میلیون نفر این تسهیلات را دریافت کرده اند.

وام یک میلیونی برای برخی خانوار‌ها واریز شد

بانک مرکزی اعلام کرد:

بالغ بر ۲۱ میلیون و ۴۲۱ هزار و ۸۶۳ نفر تاکنون از تسهیلات یک میلیون تومانی سیستم بانکی (طی پنج مرحله) بهره مند شده‌اند که مقرر شده اقساط تسهیلات پرداختی طی ۳۱ قسط از حساب یارانه‌ای ایشان کسر شود.

در ادامه حمایت‌های ستاد ملی مدیریت کرونا و سیستم بانکی از یارانه بگیران، تعداد ۴ میلیون و ۵۱۵ هزار و ۶۵۱ نفر سرپرست خانوار که یارانه معیشتی دریافت می‌کنند و فاقد درآمد ثابت هستند و تعداد ۱۴۷ هزار و ۲۹۲ نفر از یارانه بگیران که در مراحل قبلی موفق به دریافت تسهیلات ۱ میلیون تومانی نشده بودند (مجموعاً ۴ میلیون و ۶۶۱ هزار و ۱۵ نفر)، از سوی سازمان هدفمندسازی یارانه ها(با اخذ پیامک از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی) شناسایی و به سیستم بانکی معرفی شدند که تا ساعت ۱۳ پنج شنبه ۱۳‏ آذر ماه ۱۳۹۹ تسهیلات مربوط به حساب ۹۹.۹۶ درصد از افراد یاد شده واریز شده است.

ضمن اینکه امکان واریز تعداد ۱۹۲۸ فقره تسهیلات به دلایلی از جمله مسدودی حساب، فوت سرپرست خانوار و سایر خطاها میسر نشده است. بدیهی است در صورت اخذ اطلاعات افراد مشمول جدید در مراحل بعدی (یارانه بگیران معیشتی فاقد درآمد ثابت) از سوی سازمان هدفمند سازی یارانه ها تسهیلات یک میلیون تومانی به حساب متقاضیان متعاقباً واریز خواهد شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ع

      سلام چرا دولت در دادن یارانه معیشتی طرح آن را دوباره اجرایی نمیکنه بنده با۲۸سال سابقه کاری دومیلیون دویست هزارتومان حقوق ماهانه به من یارانه معیشتی نمیدن

    • بدون نام

      با سلام وزارت رفاه اطلاعیه داده بود کارمندان ،بازنشستگان،بیمه پردازان سازمان تامین اجتماعی یاسایر صندوق های بازنشستگی مشمول وام یک میلیونی کرونا نیستند حال کارمندان بازنشستگان وبیمه پردازانی که بدون توجه به این اطلاعیه پیامک به ۶۳۶۹فرستادند وام دیشب به حسابشان واریز شده اما ککارگری که بیمه پرداز بوده وبه اطلاعیه وزارت رفاه اعتماد کرده وپیامک به ۶۳۶۹ نفرستاده دستش از وامی که می توانست بگیرد کوتاه مانده هستند بسیاری از دوستان واشنایان که در بین شان کارمند ،بازنشسته ویا بیمه پرداز بوده که پیامک فرستاده بودند و وام به حسابشان واریز شده،

      پاسخ ها

      • سحر

        نظر شما کاملأ درسته شوهر من کارگره ولی به ما هم ندادن وام متأسفانه

    • بدون نام

      ببخشید چرا وام یک میلیونی واسه من واریز نشده سرپرست خانواده هستم بیمه هم ندارم معیشتی رو هم میگیرم شماره ملی رو هم طبق همون روز پیامک کردم

    • امین پلسی باغی

      سلام. چرا برا منی که نه شغل ثابت نه بیمه نه عضو هیچ چیزی نیستم. الانم که بیکارم.
      برای من نریختن.

    • ط.گ

      نمیدونم چرا بعضی کمکها شامل حال من و خانواده م نمیشه؟دو نفر مدرک تحصیلی کارشناسی با یه بچه که درامد ثابتی هیچ وقت نداشتیم و دریغ از یه وجب زمین.مستاجر بودیم و صدقه سر این مسعولین مستاجر که خوبه شاید کارتن خواب هم شدیم.لطفا به داد مردم برسید.تمام عمرمون رو حروم کردین.شب و روز کار میکنم یا پولتو بالا میکشن یا با هر بهونه ای از حقت میبرن.حالا به اینم از روی اجبار و نیاز تسلیم خواسته های کارفرمایان شدیم.ولی حداقل چیزی رو که خودشان قبول دارن رو به موقع بدن که از ارزش نیوفته.بدبختی به چی میگن خدایا؟؟واقعا بریدم!!!

    • بدون نام

      سلام خواهش میکنم سامانه فعال کنید بتونیم ما کارگر بیچاره ثبت نام معیشتی کنیم. بقران گناه داریم کارمند ماهی ده میلیون معیشتی بگیر من کارگر روز مزد با درآمد ماهانه دو میلیون نگیرم

    • حمید کرامتی

      من نگرفتم

    • بدون نام

      چرا وام به ماتعلق نمیگیره ماکه حقوق ثابت ندارم چرا انقد بی انصافی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج