جاباما
۱۰۶۵۴۳۰
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

سردار حق بین: پاسخ ایران به ترور حتمی است

مشاور عالی فرمانده نیروی زمینی سپاه، با بیان اینکه دشمنان ما شهید فخری زاده را به خوبی شناخته بودند، تصریح کرد: دشمنان نسبت به نسل مدافع و کمک کار مظلومین و محرومین کینه دارند.

خبرگزاری ایسنا: مشاور عالی فرمانده نیروی زمینی سپاه، با بیان اینکه دشمنان ما شهید فخری زاده را به خوبی شناخته بودند، تصریح کرد: دشمنان نسبت به نسل مدافع و کمک کار مظلومین و محرومین کینه دارند.

سردار محمدعلی حق بین با اشاره به ترور شهید محسن فخری زاده به دست دشمنان جنایتکار نظام و ملت ایران، اظهار کرد: ایشان یکی از دانشمندان برجسته کشور هم در عرصه دفاعی و هم در عرصه هسته ای بود.

وی با بیان اینکه دشمنان ما شهید فخری زاده را به خوبی شناخته بودند، تصریح کرد: دشمنان می دانستند که این شهید بزرگوار توانسته چه امکانات و توانمندی های خوبی را برای کشور رقم بزند.

مشاور عالی فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران، با اشاره به دستاورد شهید فخری زاده در حوزه مقابله با ویروس کرونا، افزود: کرونا یکی از معضلات جامعه جهانی و کشور ماست و ایشان توانسته بود با ساختن کیت های تشخیص کرونا بخشی از مشکلات جامعه را حل کند و در آینده می توانست برای ملت ایران و سایر ملت های مظلوم منطقه بسیار مفید باشد.

حق بین، با بیان اینکه دشمنان نسبت به نسل مدافع و کمک کار مظلومین و محرومین کینه دارند، گفت: دشمنان با یک طراحی عملیاتی، این دانشمند ارزشمند را از ما گرفتند و حتما ملت و دولت ایران در زمان مناسب پاسخ آنان را خواهند داد.

وی تصریح کرد: امروز دشمنان نیز انتظار دریافت پاسخ از سوی جمهوری اسلامی را دارند، اما اینکه پاسخ ما در چه سطح و کجا خواهد بود، توسط مسئولان ارشد نظام تعیین می شود.

فرمانده قرارگاه مرکزی امام حسین(ع)، با بیان اینکه دشمنان اسلام و انقلاب همیشه به دشمنی خود با نظام جمهوری اسلامی ادامه خواهند داد، خاطرنشان کرد: دشمن مسیر دشمنی با دین را انتخاب کرده و انقلاب اسلامی نیز به عنوان حامی و مدافع مظلومین عالم همان مسیری را طی می کند که دین مشخص کرده است لذا این دو مسیر هرگز جمع نمی شوند و باید آنقدر قوی شویم که دشمن را پشیمان کنیم.

حق بین، ترامپ و بایدن را دو روی سکه استکبار دانست و اضافه کرد: انتخابات آمریکا تاثیری بر ملت ایران نخواهد داشت، زیرا هیچ کسی برای ما دلسوز نیست و خودمان باید روی پای خودمان بایستیم و در انتخابات ها افرادی را در راس امور کشور قرار دهیم که دلسوز انقلاب باشند و در بحران ها خوب تصمیم گیری کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج