۱۰۶۵۴۹۴
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

محمد گلریز: حال عمومی‌ام بهتر شده است

محمد گلریز از ساخت قطعه «سربداران» برای شهید سلیمانی خبر داد.

محمد گلریز از ساخت قطعه «سربداران» برای شهید سلیمانی خبر داد.

محمد گلریز خواننده گفت: متاسفانه بیماری کرونا بسیاری از جشنواره ها را کنسل کرده است به عنوان مثال در جشنواره مردمی «مدرسه عشق» به عنوان داور آثار ارسالی را بررسی کردم و قرار بود مراسم تجلیل از برگزیده ها در سال جدید برگزار شود که به دلیل بیماری کرونا این مراسم به تعویق افتاد.

محمد گلریز: حال عمومی‌ام بهتر شده است

وی با تاکید بر اینکه جشنواره «مدرسه عشق» برای نوجوانان و جوانان خیلی مفید است، بیان کرد: این جشنواره بچه ها را تشویق کرد از نظر فرهنگی و هنری ارتقا پیدا می کنند و در حال حاضر منتظر هستیم شرایط این بیماری بهتر شود تا بتوانیم اختتامیه را برگزار کنیم.

این خواننده در بخش دیگر صحبت هایش از انتشار قطعه ای به نام «سربداران» خبر داد و تاکید کرد: این اثر را برای شهید قاسم سلیمانی به سفارش مرکز موسیقی صدا و سیما خوانده ام و قرار است برای سالگرد آسمانی شدن شهید سلیمانی پخش شود، همچنین کلیپ این موسیقی به زودی ساخته می شود. شعر این اثر موسیقایی از اسماعیل فرزانه بوده و آهنگسازی توسط مهیار فیروزبخت انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه موسیقی فاخر باید هدفمند باشد، خاطرنشان کرد: شعر باید معنا داشته باشد ولی متاسفانه شعرهایی که امروزه استفاده می شود اصلا محتوا ندارند و خیلی هم تکراری شده‌اند. ما در شعر و موسیقی باید از تکرار دور شویم و شان و منزلت موسیقی را حفظ کنیم. شعر باید مخاطب را به تامل و تفکر وادار کند و در ذهن ماندگار شود، همچنین اگر شعر خوب انتخاب کنیم موسیقی خوب هم ساخته می شود.

این خواننده افزود: موسیقی باید تاثیرگذاری زیادی روی اقشار مختلف جامعه داشته باشد. متاسفانه خلاقیت در موسیقی از بین رفته است و به همین دلیل است که اثر ماندگار خلق نمی شود. در بعضی ترانه ها از کلمات نامناسب استفاده می شود که باید جلوی آن ها گرفته شود زیرا این نوع موسیقی ها نباید به گوش جوانان برسد و وظیفه هنرمند این است که مخاطب را با بهترین موسیقی ها آشنا کند.

وی در پایان گفت: به نظر من باید انواع موسیقی وجود داشته باشد ولی هر کدام از ژانرهای موسیقی باید به بهترین کیفیت ارائه شوند. هنرمند باید اثری خلق کند که تاریخ مصرف نداشته باشد البته موسیقی تا حدودی به بیراهه رفته است زیرا دلال های موسیقی اجازه نمی دهند موسیقی خوب رشد کند. رسانه ها هم نباید هر اثری را پخش کنند زیرا بعضی از این موسیقی ها سبب انحراف جوانان می شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج