۱۰۶۵۵۳۳
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

جبران خسارت آسیب‌دیدگان از آبگرفتگی‌ها

ارزیابی خسارت‌های ناشی از آبگرفتگی در خوزستان طی روز‌های آینده آغاز و به آسیب دیدگان تسهیلات اعطا می‌شود.

خبرگزاری ایلنا: ارزیابی خسارت‌های ناشی از آبگرفتگی در خوزستان طی روز‌های آینده آغاز و به آسیب دیدگان تسهیلات اعطا می‌شود.

عبیات معاونت عمرانی و برنامه ریزی استاندار خوزستان گفت: با توجه به بارش‌های شدید و بی‌سابقه باران در استان طی هفته گذشته، بسیاری از معابر و منازل در شهر‌های اهواز، کارون، بندر ماهشهر و بندر امام خمینی (ره) دچار آبگرفتگی شدند و خسارت زیادی به اهالی مناطق مذکور وارد شد.

وی افزود: با توجه به دستور‌های سازمان برنامه و بودجه و معاون رئیس‌جمهور، ان شاءالله از هفته آینده ارزیابی منازل آسیب دیده و کالا‌های اساسی و خانگی در شهرستان‌های مذکور آغاز خواهد شد و تلاش می‌کنیم طی مدت یک هفته برآورد‌ها انجام و تصویب شود و اقدامات لازم برای پرداخت خسارت در کوتاهترین زمان صورت گیرد.

عبیات در خصوص مبلغ پرداختی به خسارت دیدگان از آبگرفتگی‌های بارندگی اخیر اظهار داشت: هنوز برای میزان وام بلاعوض و تسهیلات کم بهره تصمیماتی اتخاذ نشده است، اما به زودی و پس از برآورد خسارت‌ها طی هفته‌های آینده اعلام و ضرر و زیان ناشی از این اتفاق جبران خواهد شد.

بارش شدید باران طی هفته گذشته در استان خوزستان سبب وقوع آبگرفتگی معابر و منازل در شهرستان‌های اهواز، کارون، بندر امام خمینی (ره) و بندر ماهشهر شد و خسارت قابل توجهی به ساکنان این شهر‌ها وارد کرد. نبود سیستم دفع آب‌های سطحی و فرسودگی شبکه فاضلاب مهم‌ترین وقوع آبگرفتگی در معابر بسیاری از مناطق استان است، این در حالی است که آذرماه پارسال نیز چنین اتفاقی رخ داد و مسئولان قول مساعد برای رفع مشکلات و جلوگیری از تکرار آن دادند، اما تاکنون اقدام جدی در این زمینه انجام نشده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج