۱۰۶۵۵۷۲
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

بعد از ماه‌ها نمودار کرونا نزولی شد

به نظر می‌رسد بعد از چند ماه اوج‌گیری کروناویروس در ایران، روند شیوع این ویروس در ایران نزولی شده است. البته هنوز هم هر هفته هزاران نفر در کشور در اثر ابتلا به کروناویروس جان خود را از دست می‌دهند.

خبرآنلاین: به نظر می‌رسد بعد از چند ماه اوج‌گیری کروناویروس در ایران، روند شیوع این ویروس در ایران نزولی شده است. البته هنوز هم هر هفته هزاران نفر در کشور در اثر ابتلا به کروناویروس جان خود را از دست می‌دهند.

مقایسه اعداد با هفته‌های گذشته نشان می‌دهد که بالاخره تقریبا پس از ۹ هفته، تعداد قربانیان کووید-۱۹ در ایران کاهش قابل توجهی داشته است، این یعنی پس از به پایان رسیدن زندگی ۲۳۴۹۴ نفر روند مرگ‌ومیر کرونا در ایران بالاخره نزولی شده است.

برخلاف آمار قربانیان کرونا، آمار مبتلایان کووید-۱۹ یعنی تعداد کسانی که در خطر مرگ قرار گرفتند، همچنان افزایشی است. در یک هفته گذشته رکورد تعداد مبتلایان کرونا در روز هفت آذر با ابتلای ۱۴۰۵۱ نفر شکسته شد، در دیگر روزهای هفته هم آمار مبتلایان نسبت هفته‌های قبلی بیشتر بود و به طور میانگین هر روز ۱۳۵۹۲ نفر به این بیماری مبتلا شدند.

برخلاف تصورات آنچه باعث کاهش آمار مرگ‌ومیر کووید-۱۹ در ایران پس از ماه‌ها شده است، کاهش شیوع بیماری نیست، چراکه آمار خبر از افزایش تعداد مبتلایان می‌دهند. بلکه دلیل این موضوع کاهش درصد مرگ‌ومیر این ویروس در کشور است، عددی که تقریبا نسبت اولین هفته مهرماه نصف شده است

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج