۱۰۶۵۷۰۶
۵۰۱۱
۵۰۱۱
پ

الهام هاشمی از ایده‌آل‌هایش گذشت!

بالاخره اختلاف چندین و چندماهه سرمربی تیم ملی تفنگ با فدراسیون تیراندازی با پادرمیانی کمیته ملی المپیک ختم به خیر شد.

روزنامه خراسان: بالاخره اختلاف چندین و چندماهه سرمربی تیم ملی تفنگ با فدراسیون تیراندازی با پادرمیانی کمیته ملی المپیک ختم به خیر شد. آن‌هم در‌شرایطی که شنیده می‌شد مسئولان کمیته ملی بعد از برگزاری چندین جلسه برای رفع اختلافات، ناامید شده‌ و خود را از معرکه این اختلاف کنار کشید‌ه‌اند.

حتی شنیده شد از آن‌‌جا که الهام هاشمی از خواسته‌هایش عقب‌نشینی نمی‌کرد، علی دادگر رئیس فدراسیون با او سرلج افتاد. بخصوص بعد از این‌که رد‌‌پای یک نفر هم دیده شد که با شانتاژ تفنگداران المپیکی، مانع از برگشت آن‌ها به اردوهای تیم ملی می‌شد.

خلاصه کار به قدری بالا گرفته بود که هاشمی صراحتا اعلام کرد از انتخاب فدراسیون تیراندازی ایران برای تقبل سرمربی‌گری تیم ملی تفنگ، پشیمان است و همین صحبت باعث انتشار خبر قطع همکاری قریب‌الوقوع او با تیراندازی ایران شد. اما اتفاقی که ظهر پنج‌شنبه در کمیته ملی المپیک رخ داد، امیدها را به تیراندازی برگرداند.

در جلسه‌ای که با حضور دادگر رئیس فدراسیون تیراندازی، حسنی‌خو عضو هیئت‌رئیسه فدراسیون، الهام هاشمی سرمربی تیم ملی تفنگ و پیمان فخری رئیس مرکز نظارت بر تیم‌های ملی برگزار شد، قرارداد سرمربی تیم ملی تفنگ تا پایان المپیک ۲۰۲۱ توکیو تمدید و مقرر شد از امروز(۱۵ آذر) تمرینات تیم ملی تفنگ در فدراسیون تیراندازی آغاز شود. قرارداد جدید هاشمی درحالی امضا شد که جزئیاتی از توافق طرفین منتشر نشده.

حال آن‌که پیش‌تر گفته می‌شد تامین فشنگ و مهمات، برگزاری لیگ تفنگ، تپانچه و البته پرداخت حقوق ۲.۵ میلیونی ورزشکاران، مهم‌ترین خواسته‌های هاشمی برای برگشت بوده. این درحالی است که مشخص نیست از بین این خواسته‌ها، فدراسیون راضی به تامین کدام‌یک شده. البته طبق شنیده‌ها هاشمی بالاخره پذیرفته که با توجه به شرایط اقتصادی کشور و نیز وجود تحریم‌ها، بخش مهمی از خواسته‌هایش قابل انجام نیست و به همین‌خاطر هم از خواسته‌های ایده‌آل‌گرایانه‌اش گذشته.

در طرف مقابل هم فدراسیون در قبال برخی دیگر از خواسته‌های او کوتاه آمده تا بالاخره توافقی بین آن‌ها شکل بگیرد. پیمان فخری رئیس مرکز نظارت بر تیم‌های ملی اما در واکنش به رفع اختلافات پیش آمده در فدراسیون تیراندازی و امضای قرارداد هاشمی می‌گوید: «از بدو حضور صالحی‌امیری در راس کمیته ملی المپیک، سیاست تنش‌زدایی و دوری از حاشیه و ایجاد تفاهم ‌و همدلی در تمامی ارکان ورزش در دستور کار کمیته قرار گرفت که اقدام چند ماهه اخیر برای رفع سوءتفاهم در موضوع سرمربی تیم ملی تفنگ نیز در همین‌راستا پیگیری شد.

طی یکی، ۲ ماه گذشته چندین نشست و با حضور دکتر صالحی‌امیری، دکتر نصرا... سجادی، دکتر علین‌ژاد، خانم طاهریان و فرهادی‌زاد و نمایندگانی از وزارت ورزش برای حل سوءتفاهم ایجاد شده در راس تیم ملی تفنگ با فدراسیون برگزار گردید که خوشبختانه در نشستی که در محل مرکز نظارت بر تیم‌های ملی برگزار شد، این موضوع ختم به‌ خیر گردید و قرارداد سرمربی تیم ملی تفنگ به امضا رسید.» گفتنی است تیراندازی ایران تا‌کنون با کسب ۴ سهمیه المپیک در تفنگ و ۲ سهمیه در تپانچه در صدر فدراسیون‌های ورزشی کشور به لحاظ کسب سهمیه المپیک قرار گرفته است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج