جاباما
۱۰۶۵۷۰۹
۶ نظر
۵۰۰۰
۶ نظر
۵۰۰۰
پ

فرار پرسپولیس از چمن مصنوعی و کرونا

بازی تیم گل‌محمدی با نساجی لغو شده و باید دید دیدار هفته آینده این تیم با ذوب‌آهن چه سرنوشتی پیدا می‌کند.

روزنامه همشهری: بازی تیم گل‌محمدی با نساجی لغو شده و باید دید دیدار هفته آینده این تیم با ذوب‌آهن چه سرنوشتی پیدا می‌کند.

بازی تیم‌های پرسپولیس و نساجی که قرار بود عصر یکشنبه در قائم‌شهر برگزار شود، با تصمیم سازمان لیگ لغو و به زمان دیگری موکول شد!این اتفاق در حالی رخ داد که کاروان نساجی که تمرینات خود را در تهران پشت سر می‌گذارد، برای بازی با پرسپولیس به قائم‌شهر سفر کرده بود تا آماده بازی فردا شود. البته مسئولان سازمان لیگ پیش از لغو بازی به مدیران نساجی پیشنهاد دادند تا در تهران و ورزشگاه آزادی با پرسپولیس رو‌به‌رو شوند و در دور برگشت میزبان این تیم باشند، پیشنهادی که با مخالفت کادرفنی تیم قائم‌شهری همراه شد تا در نهایت شاگردان گل‌محمدی از بازی روی چمن مصنوعی فرار کنند.

به هر حال پرسپولیس هفته گذشته یک بازی دوستانه برابر ویستا توربین در زمین چمن مصنوعی ورزشگاه غدیر انجام داد که مصدومیت کمال کامیابی‌نیا را به همراه داشت و حالا بازی نکردن با نساجی در قائمشهر، آن هم در آستانه فینال لیگ قهرمانان یک امتیاز مثبت برای پرسپولیس محسوب می‌شود.

هرچند خیلی‌ها اعتقاد دارند دلیل اصلی لغو بازی پرسپولیس، هشدار کنفدراسیون فوتبال آسیا درخصوص رعایت پروتکل‌های بهداشتی بوده است. در روزهای اخیر برخی سایت‌ها و کانال‌های خبری به این موضوع اشاره داشتند که اگر تیمی حتی یک عضو کرونایی داشته باشد، از لیگ قهرمانان کنار گذاشته می‌شود و به همین دلیل پرسپولیسی‌ها تمام تلاش خود را کرده‌اند تا به قائمشهر سفر نکنند. بدون شک داستان قرنطینه ۴‌ملی‌پوش کره‌ای پس از سفر به قطر به‌خاطر مثبت اعلام شدن تست یک‌بازیکن و از دست دادن بازی‌های مرحله گروهی و خطر از دست دادن فینال برای نماینده ایران، در تصمیم مسئولان سازمان لیگ بی‌تأثیر نبوده است.

باتوجه به همین موضوع حالا باید دید پرسپولیس حاضر می‌شود هفته آینده در تهران با ذوب‌آهن دیدار کند یا خیر، ذوب‌آهنی که این روزها بدجور درگیر کرونا شده است. نکته جالب توجه این است که ۶‌بازیکن ذوب از جمله دارکو، محمدی‌مهر، محمدزاده و حدادی‌فر به کرونا مبتلا شده‌اند و طبیعتا بازی برابر این تیم یک ریسک بزرگ برای سرخ‌پوشان به‌حساب می‌آید. جدا از این ذوب‌آهن با حدود ۸‌تست مشکوک دیگر هم مواجه شده و این اتفاقات شاید برگزاری بازی با ذوب‌آهن را هم در هاله‌ای از ابهام قرار دهد.

تأخیر در بازی فینال، شایعه یا واقعیت؟

پرسپولیس در حالی قرار است در فینال لیگ قهرمانان به میدان برود که در ۳،۲ روز گذشته نیز شایعاتی درخصوص احتمال تأخیر در انجام بازی فینال مطرح شده است. البته باشگاه پرسپولیس به‌صورت رسمی اعلام کرد پس از آنکه وکلای باشگاه النصر عربستان در پرونده شکایت از کنفدراسیون فوتبال آسیا و همچنین باشگاه پرسپولیس، درخواست رسیدگی فوری را به دیوان داوری ورزش (CAS) ارائه کردند، تیم حقوقی باشگاه پرسپولیس این موضوع را نپذیرفت و مخالفت خود را با رسیدگی فوری پرونده اعلام کرد.

به همین دلیل، دیوان داوری ورزش (CAS) با ارسال نامه دیگری، با تأیید مخالفت پرسپولیس، رسیدگی به پرونده به‌صورت فوری را رد کرد و قرار است این شکایت به‌صورت عادی پیگیری شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مهردادآبادانی۴فقط پوکر

      سال ۹۲
      ۳۱شهریور تا ۱۰ مهر ۳بازی سوگلی حکومت بخاطر حضور در نیمه نهایی آسیا با مس کرمان و سایپا و ملوان لغو شد و طی همین یکی دوساله هم
      لغو بازی کیسه با پیکان
      لغو بازی کیسه با پدیده که با دخالت مجلس هم بود
      لغو بازی فولاد و کیسه فقط بخاطر اینکه استراماچونی رفته بود
      لغو بازی کیسه و نفت مسجدسلیمان و
      لغو بازی کیسه با پارس جنوبی فقط بخاطر رسیدن مصدوماشون
      اینها گوشه ای از الطاف وزارت ورزش به سوگلیش هست که به تیمهای رقیب ضربه زد
      در حالیکه لغو بازی پرسپولیس بخاطر شرایط کرونایی در قطر اونهم بخاطر فینال واقعی آسیا که به حریفان داخلی هم ضرری نمیرسونه باعث هوچیگری و شارلاطان بازی که متاسفانه فرهنگ و عادت بعضیا هست شده

      پاسخ ها

      • بی نام

        تو چقدر بیکار و عقده ای هستی بیچاره.
        تا صبح بشین حساب کن. خوشم میاد خواب و خوراک برای خودتون نذاشتید با این توهمات

      • بدون نام

        پ‌ چطور اول قرار بود بازی رو بیارداخل تهران برگزار بشه؟ بعد ک نساجی قبول نکرد این اتفاق افتاد ی کم فک کردن و منطقی بودن بد نیست

    • arviin

      خخخحخحخخ ،بعد بهشون میگی سوگلی و حکومتی بدشون میاد

      پاسخ ها

      • ز ب

        تا 1400 تیم سوگلی از حمایت بی دریغ وزیرو دارو دستش بهرمند هست

    • پدرام

      تا بابا مسعود هست همه چیز هم هست!
      جام اسنپی ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج