۱۰۶۵۷۲۲
۲ نظر
۵۰۰۰
۲ نظر
۵۰۰۰
پ

دو هفته پر استرس پیش روی پرسپولیس

در حالی که دو هفته تا فینال لیگ قهرمانان آسیا باقی مانده شرایط برای پرسپولیس پیچیده شده است. بخشی از این پیچیدگی به خاطر قوانین سفت و سخت قرنطینه در کشور قطر است و بخشی دیگر مربوط به برنامه بازی‌های این تیم در لیگ.

روزنامه اعتماد: در حالي كه دو هفته تا فينال ليگ قهرمانان آسيا باقي مانده شرايط براي پرسپوليس پيچيده شده است. بخشي از اين پيچيدگي به خاطر قوانين سفت و سخت قرنطينه در كشور قطر است و بخشي ديگر مربوط به برنامه بازي‌هاي اين تيم در ليگ. پرسپوليس قرار بود يكشنبه هفته جاري در قائمشهر مقابل نساجي به ميدان برود. البته بر اساس اعلام سازمان ليگ اين بازي به دليل حضور پرسپوليس در فينال ليگ قهرمانان آسيا به تعويق افتاده است.

اما تعويق اين بازي نيز حاشيه‌هاي زيادي را به وجود آورده. از سمت ديگر بازي بعدي پرسپوليس در ليگ با ذوب آهن است كه در تهران برگزار مي‌شود و فعلا دستوري براي تغيير زمانش صادر نشده. با اين حال ابتلاي چندين بازيكن از تيم ذوب‌آهن به بيماري كرونا نگراني‌هايي درباره اين ديدار ايجاد كرده است. از سمت ديگر النصر كه در نيمه‌نهايي ليگ قهرمانان آسيا مقابل پرسپوليس شكست خورد هنوز دست از تلاش براي شكايت از نماينده كشورمان برنداشته و بين اي‌اف‌سي و دادگاه حكميت ورزش در رفت و آمد است تا شايد بتواند با به تعويق انداختن فينال ليگ قهرمانان بررسي پرونده را پيش ببرد.

همان‌طور كه ذكر شد پرسپوليس قرار بود يكشنبه مقابل نساجي به ميدان برود. روز چهارشنبه و پنجشنبه پرسپوليس در نامه‌اي از باشگاه نساجي درخواست كرد كه بازي رفت و برگشت دو تيم جابه‌جا شود. به اين معنا كه روز يكشنبه پرسپوليس در آزادي از نساجي پذيرايي كند و در دور برگشت نساجي در وطني ميزبان باشد. اين درخواست ابتدا توسط مديران نساجي مورد موافقت قرار گرفت اما با تشكيل كمپين‌هايي در فضاي مجازي توسط طرفداران و رسانه‌هاي تيم‌هاي رقيب پرسپوليس، مديران نساجي از تصميم خود عقب‌نشيني و اعلام كردند به دليل اينكه در بازي بعدي هم بايد راهي اصفهان شوند نمي‌توانند دو بازي پشت سر هم مهمان باشند.

پرسپوليسي‌ها دو مشكل عمده در سفر به قائمشهر عنوان كردند؛ يكي وضعيت بيماري كرونا و ديگري چمن مصنوعي استاديوم وطني كه ممكن است باعث مصدوميت بازيكنان شود. سازمان ليگ هم در راستاي كمك به نماينده كشورمان در فينال آسيا وقتي ديد نساجي راضي به تغيير ميزباني بازي نيست، دستور به لغو آن داد. اين مساله با انتقاد شديد هواداران استقلال در فضاي مجازي مواجه شد. آنها معتقدند كارهايي كه براي كمك به پرسپوليس صورت مي‌گيرد براي تيم خودشان در سال‌هاي قبل صورت نگرفته بود.

با اين حال مديران نساجي چندان واكنش جدي به اين مساله نشان ندادند. ايزد سيف‌الله‌پور، سرپرست نساجي گفت: «ما تابع دستورات سازمان ليگ هستيم. هيچ فشاري روي ما وجود نداشت. باشگاه پرسپوليس درخواستي داشت كه ما با توجه به برنامه تيم‌مان آن را رد كرديم. ما در هفته ششم بايد در اصفهان به مصاف سپاهان برويم و اگر در اين هفته هم در تهران بازي مي‌كرديم، به ضررمان تمام مي‌شد.» ايشان افزود: «پرسپوليس نماينده ايران در آسياست و براي اين تيم آرزوي موفقيت داريم.»

در همين اثنا باشگاه ذوب‌آهن با ارسال نامه‌اي به سازمان ليگ اعلام كرد ۶ بازيكن و يك عضو كادر فني تيم به ويروس كرونا مبتلا شدند و چند بازيكن هم مشكوك هستند. ذوبي‌ها در اين نامه درخواست كردند بازي روز يكشنبه‌شان مقابل شهر خودرو لغو شود. گرچه اين تعداد كرونايي بر اساس دستورالعمل‌هاي سازمان ليگ نمي‌تواند باعث تعطيلي بازي شود، اما از آنجايي كه بازي بعدي اين تيم مقابل پرسپوليس است و بخش عمده‌اي از حواشي ايجاد شده در مورد بازي پرسپوليس و نساجي به وضعيت بيماري كرونا مربوط مي‌شود، بايد ديد سازمان ليگ چه دستوري صادر مي‌كند.

از يك سمت برگزاري بازي خطر ابتلاي بازيكنان پرسپوليس به كرونا را افزايش مي‌دهد و از سمت ديگر بازي نكردن مقابل ذوب آهن باعث مي‌شود پرسپوليس از شرايط مسابقه دور و با فاصله بيش از ۲۰ روز نسبت به آخرين مسابقه رسمي‌اش در فينال ليگ قهرمانان حاضر شود. گفته شده پرسپوليس تا روز بازي با ذوب‌آهن به قرنطينه خواهد رفت تا احتمال بروز هرگونه مشكلي در زمينه ابتلا به بيماري كاهش پيدا كند.

همه اينها در شرايطي است كه النصر خودش را به آب و آتش مي‌زند كه تغييري در زمان ديدار فينال ايجاد كند. آخر هفته گذشته دادگاه CAS با ارسال نامه‌اي به باشگاه پرسپوليس اعلام كرد اگر پرسپوليس موافق باشد روند بررسي پرونده از عادي به فوري تغيير كند اما اين درخواست با مخالفت باشگاه پرسپوليس مواجه شد. به اين ترتيب يكي ديگر از تيرهاي تيم عربستاني به سنگ خورد. با اين حال از عربستان خبر مي‌رسد آنها هنوز نااميد نشده‌اند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • واقعیت!

      اولا وقتی یه بازی با موافقت یه تیم لغو می شود به تیم های رقیب چه ربطی دارد ؟ دوما در این شرایط کرونایی قطر گفته اگه یک کرونایی هم همراهتون باشه حذف می شوید . پس مجبورن قضیه را جدی بگیرن! از طرفی تیم ذوب آهن هم خودشان اعلام کردن چند بازیکن کرونایی دارن پس طبیعی است بازی با ذوب آهن هم لغو می شود.

    • میرشکال

      همه چی شده تیم‌ حکومتی. بقیه تیم ها چی ؟؟؟؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج