۱۰۶۵۷۲۸
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

لیگ برتر انگلیس در آغوش هواداران

یکی از مواردی که باعث شده تا لیگ‌برتر انگلیس با فاصله بالاتر از دیگر لیگ‌های اروپایی باشد، بدون شک حضور پرشور هوادارانش در فاصله چند متری از زمین بازی است.

روزنامه جام‌جم: یکی از مواردی که باعث شده تا لیگ‌برتر انگلیس با فاصله بالاتر از دیگر لیگ‌های اروپایی باشد، بدون شک حضور پرشور هوادارانش در فاصله چند متری از زمین بازی است. اما طی ۹ ماه گذشته و با شیوع ویروس کرونا، این افراد از حضور در ورزشگاه‌ها محروم بودند. طی چند روز گذشته اتحادیه فوتبال انگلیس اعلام کرد که برخی از تیم‌ها می‌توانند به صورت محدود تماشاگر داشته باشند. قرعه اولین تیمی که از این مزیت بهره‌مند شد به نام آرسنال خورد و توپچی‌ها در هفته پنجم لیگ اروپا، در مقابل تعداد محدودی از تماشاچیان میزبان راپیدوین اتریش بودند.

البته ورود این تماشاچیان با محدودیت‌ها و رعایت شدید پروتکل‌های بهداشتی همراه بود. در وهله اول آنها اعلام کردند فقط ۲ هزار نفر حق ورود به ورزشگاه امارات را دارند. نحوه انتخاب این تعداد هم براساس ثبت نام آنلاین بود. مرحله بعدی در زمان ورود همین تعداد تماشاچیان بود. مسؤولان ورزشگاه با تب‌سنج در ورودی‌های ورزشگاه امارات منتظر آنها بودند و از تمام آنها به محض ورود تست می‌گرفتند.

در حالی که همین تماشاچیان حس و حال ویژه‌ای از ورود دوباره به ورزشگاه داشتند اما با صحنه‌هایی رو به رو شدند که برایشان کاملا بی‌سابقه بود. محل نشستن آنها از قبل مشخص شده بود و باید با فاصله چند صندلی از یکدیگر روی سکوها می‌نشستند. در تمام راهروهای ورزشگاه هم علائمی در مورد حفظ فاصله‌گذار‌ی‌اجتماعی نوشته شده بود. همچنین بارها در طول مسابقه و از روی اسکوربوردها به آنها هشدار داده می‌شد که در صورت گل زدن آرسنال، از بغل کردن یکدیگر به نشانه خوشحالی و همچنین فریاد بلند پرهیز کنند. سختی این کار برای تماشاچیان حاضر در ورزشگاه این بود که پنجشنبه شب آرسنال با نتیجه ۴ بر یک مهمانش را شکست داد و آنها مجبور بودند با کمترین واکنشی نسبت به این گل‌ها خوشحالی کنند.

یکی از نکات جالب این بازی، بازگشت عروسک مخصوص آرسنال بود. این عروسک که با نام Gunnersaurus شناخته می‌شود، در ابتدای فصل قرار بود به دلیل کاهش هزینه‌ها از سوی باشگاه، کنار گذاشته شود. اما با فشار هواداران و پرداخت هزینه‌ها از سوی چند بازیکن آرسنال، این عروسک محبوب در ورزشگاه امارات ماندنی شد. در این میان، اعضای تیم آرسنال نیز از بازگشت هواداران‌شان استقبال کردند و میکل آرتتا، سرمربی توپچی‌ها قبل از بازی گفت که بازی در مقابل تماشاچیان اتفاقی منحصربه‌فرد است که بعد از ماه‌ها تکرار می‌شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج