جاباما
۱۰۶۵۷۴۰
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

گوشت، روغن و پوشک هم دست نظامیان است؟

کار فرافکنی اصلاح‌طلبان از بی اخلاقی هم گذشته و هر کس اندکی آشنایی با مشکلات اقتصادی مردم در این سال‌های دولت روحانی داشته باشد، خوب درک می‌کند در این شرایط، سخن از عالم و آدمی که مقصر وضعیت اقتصاد کشور است، برای کتمان و تغافل از نقش دولت چقدر مضحک است.

روزنامه جوان با نقد اظهارات یکی از اصلاح طلبان در یادداشتی با عنوان گوشت و روغن و پوشک هم دست نظامیان است؟ نوشت: مرتضی مبلغ، از مدیران دولت اصلاحات در مصاحبه با روزنامه آرمان گفته: «اگر بخواهیم یکی از مشکلات کشور را که ریشه بسیاری از معضلات است، نام ببریم، آن مورد ورود و دخالت برخی نظامیان در سیاست و اقتصاد است. اقتصاد هم مانند سیاست وظیفه اصلی نظامیان نیست، کار ویژه اصلی نظامیان حفاظت از مرز‌ها و کیان ملت است».

مبلغ در ادامه اضافه کرده که «احتمالاً به محض ورود نیروی نظامی و امنیتی در اقتصاد، بستر ناصواب و انحرافاتی هم فراهم می‌شود. این ادعا که ورود نظامیان به اقتصاد باعث بهبود وضعیت اقتصادی شده است، از اساس نادرست است».

کار فرافکنی اصلاح‌طلبان از بی اخلاقی هم گذشته و هر کس اندکی آشنایی با مشکلات اقتصادی مردم در این سال‌های دولت روحانی داشته باشد، خوب درک می‌کند در این شرایط، سخن از عالم و آدمی که مقصر وضعیت اقتصاد کشور است، برای کتمان و تغافل از نقش دولت چقدر مضحک است.

از مرغ و گوشت و روغن تا ماست و شیر تا پوشک و لباس و کیف و کفش تا خانه و خودرو تا انواع لوازم خانگی ایرانی و غیرایرانی و ... خلاصه هر چه که برای داشتنش باید پول پرداخت کرد، تورمی چند برابری داشته و همه هم در حیطه وظایف دولت است؛ حالا اگر قصه دخالت نظامیان در اقتصاد را تعریف کنیم، مردم ناکارآمدی دولتی را که اصلاح‌طلبان بر سر کار آوردند، از خاطر می‌برند؟

ک نکته جالب توجه هم در مورد چگونگی تعامل دولت با قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا سپاه وجود دارد.

دولت، چون پیمانکار خصوصی که بتواند بدون گرفتن هزینه، کار را پیش ببرد، ندارد، کار را به قرارگاه خاتم می‌سپارد و پولی هم در کار نیست! چندی پیش حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی، عضو هیئت رئیسه مجلس گفت: «دولت ۵۰ هزار میلیارد تومان به خاطر اجرای پروژه‌های عمرانی به قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا بدهکار است و تاکنون این بدهی را پرداخت نکرده است. قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا در پروژه‌های بزرگ عمرانی در حوزه‌های مختلف از جمله پروژه آبرسانی استان خوزستان شرکت کرده و کار را به سرانجام رسانده و دولت باید مطالباتش را پرداخت کند». سلیمی در ادامه گفت: «دولت در حالی بدهی خود به قرارگاه خاتم‌الانبیا را نمی‌پردازد که جلوی شرکت‌هایی مثل توتال فرش قرمز پهن می‌کند و آن‌ها هم کار خود را نیمه کاره رها کرده و از کشور می‌روند. از سوی دیگر دولت حقوق و دستمزد مربی تیم ملی فوتبال را پرداخت می‌کند و این آقا بابت سه مسابقه که حاصل آن دو باخت و یک تساوی بوده ۷ میلیون دلار از ایران پول گرفته است.»

اصلاح‌طلبان می‌گویند نظامیان وارد اقتصاد نشوند، اما وقتی پالایشگاه ستاره خلیج فارس را نظامیان می‌سازند، با آن عکس یادگاری می‌گیرند و فخرش را می‌فروشند و به نام دولت تمام می‌کنند. حرفی زدن و به گونه‌ای دیگر عمل کردن، کار انسان‌های منافق است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج