جاباما
۱۰۶۵۷۴۶
۲ نظر
۵۰۰۱
۲ نظر
۵۰۰۱
پ

برای قضاوت کردن فکری نباید عجله کرد

پیشکسوت آبی پوشان گفت: استقلال عملکرد بدی در ۴ هفته ابتدایی لیگ برتر نداشته و نباید برای قضاوت کردن روی عملکرد فکری عجله کرد.

خبرگزاری مهر: پیشکسوت آبی پوشان گفت: استقلال عملکرد بدی در ۴ هفته ابتدایی لیگ برتر نداشته و نباید برای قضاوت کردن روی عملکرد فکری عجله کرد.

تیم فوتبال استقلال تهران در هفته چهارم رقابتهای لیگ برتر مقابل میزبان خود پیکان بدون گل متوقف شد تا با یک پله سقوط در جدول به رده سوم برسد.

ایوب اصغرخانی پیشکسوت آبی پوشان در خصوص این بازی اظهار داشت: پیکان با دفاع مطلق مقابل استقلال قرار گرفت و این بازی بسته و کاملاً دفاعی باعث شد تا آبی پوشان نتوانند به اهداف از پیش تعیین شده خود برسند. تارتار ارائه تاکتیک‌های دفاعی برای مقابله با تیم‌های بزرگ را شگرد دارد و این نوع بازی از پیکان مقابل استقلال کاملاً قابل پیش بینی بود.

پیشکسوت آبی پوشان تصریح کرد: البته اینکه تیم مقابل بازی دفاعی می‌کند توجیه مناسبی برای بدون گل تمام شدن بازی نیست و مربیان باید پلن های دوم و سوم را هم برای مقابله با تاکتیک‌های دفاعی تیم‌های مقابل داشته باشند.

اصغرخانی در خصوص برخی انتقاداتی که نسبت به فکری می‌شود بیان داشت: انتقاد اگر واقعاً انتقاد باشد و جنبه سازندگی داشته باشد خیلی خوب است و من خودم از این نوع انتقاد استقبال می‌کنم. اما برخی‌ها با پوشش انتقاد دست به تخریب می‌زنند که این اصلاً خوب نیست. من هنوز جنس انتقاداتی که از فکری می‌شود را تخریبی ندیدم اما نگرانم با اضافه شدن به حجم انتقادات سازنده، بستر برای انتقادات تخریبی و حاشیه سازی ایجاد شود.

مشاور و مدیر فنی آکادمی آبی پوشان خاطرنشان ساخت: انتقاد سازنده کردن از فکری خوب است اما زمان برای قضاوت کردن در خصوص عملکرد او اصلاً مناسب نیست. فعلاً برای قضاوت کردن زود است و باید به فکری زمان مناسب داد تا بتواند تفکراتش را در تیم جا بیندازد. این زمان مناسب هم چهار بازی و پنج بازی نیست. نباید با وارد کردن هجمه به فکری آرامش و تمرکز را از او گرفت.

وی بیان داشت: استقلال یکی از تیم‌های پرمهره در لیگ برتر است و ظرفیت‌های فنی فراوانی دارد و حاکم شدن آرامش بر فضای این تیم می‌تواند پیامدهای خوبی برای آن داشته باشد.

برای قضاوت کردن فکری نباید عجله کرد

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اتفاقا پیکان سراسر حمله میکرد ، کیسه کشان وقتی نمیتونن در یه مسابقه پیروز بشن ، میگن تیم مقابل دفاعی بازی کرد !

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اقایان مربیان باکلاسیک معلوم دفاعی بازی میکردش شما چه تدبیر داشتید جمک کنین برید دم دین محمدی گرم می دونست

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج