جاباما
۱۰۶۵۸۰۶
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

تمدید یک ساله قرارداد با مبلغ کمتر!

احمد مددی که پیش از این موضوع را به اطلاع هیات‌مدیره رسانده بود، به میلیچ گفت که باید خواسته‌اش را کمتر کند تا قراردادش یک فصل دیگر و با رقمی کمتر از مبلغ مدنظر بازیکن کروات تمدید شود.

روزنامه فرهیختگان: احمد مددی که پیش از این موضوع را به اطلاع هیات‌مدیره رسانده بود، به میلیچ گفت که باید خواسته‌اش را کمتر کند تا قراردادش یک فصل دیگر و با رقمی کمتر از مبلغ مدنظر بازیکن کروات تمدید شود.

هروویه میلیچ، مدافع هافبک کروات تیم فوتبال استقلال بعد از گلزنی مقابل ماشین‌سازی از یک ضربه ایستگاهی یک‌شبه ره صدساله را رفت و به یکی از محبوب‌ترین بازیکنان استقلال مبدل شد. این درحالی است که پس از این دیدار و زمانی که قصد مصاحبه با میلیچ را داشتیم، اعلام کرد بعد از بستن قرارداد جدید صحبت خواهد کرد و همین جمله با وجود آنکه میلیچ تا پایان فصل جاری تحت قرارداد با باشگاه استقلال است، گمانه‌زنی‌ها را زیاد کرده و این ابهام را به وجود آورد که منظور این بازیکن از قرارداد جدید چه بوده است!

این درحالی است که همان‌طور که قبلا اشاره کردیم، میلیچ به‌دنبال آن است تا قرارداد خود را با استقلال به مدت دو سال دیگر تمدید کند اما بعد از پیشنهاد این بازیکن به باشگاه و در جلساتی که بین طرفین برگزار شده است، احمد مددی که پیش از این موضوع را به اطلاع هیات‌مدیره رسانده بود، به میلیچ گفت که باید خواسته‌اش را کمتر کند تا قراردادش یک فصل دیگر و با رقمی کمتر از مبلغ مدنظر بازیکن کروات تمدید شود.

بااین‌حال، میلیچ که با قراردادی عجیب و ماهیانه بازیکن استقلال است و قراردادش هم یکی دو ماه قبل از پایان فصل به اتمام می‌رسد، همچنان اصرار دارد تا قرارداد جدید به مدت دو سال دیگر تمدید شود اما سن و سال میلیچ و از سوی دیگر وضعیت اقتصادی باشگاه باعث شده است مسئولان باشگاه و سرپرست آن از این بازیکن درخواست کنند تا برای یک سال دیگر قرارداد طرفین تمدید شود و حالا باید منتظر ماند تا درنهایت این موضوع در استقلال مشخص شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج