۱۰۶۵۸۳۵
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

درخواست احمدرضا عابدزاده از صداوسیما

دروازه بان اسبق تیم ملی گفت: وقتی بحث پرچم ایران مطرح می‌شود، استقلال و پرسپولیس زیر مجموعه این پرچم قرار می‌گیرند. آبی و قرمز برای همه محترم هستند و به هر حال مردم این تیم‌ها را دوست دارند.

خبرورزشی: دروازه بان اسبق تیم ملی گفت: وقتی بحث پرچم ایران مطرح می‌شود، استقلال و پرسپولیس زیر مجموعه این پرچم قرار می‌گیرند. آبی و قرمز برای همه محترم هستند و به هر حال مردم این تیم‌ها را دوست دارند.

حرف‌های احمدرضا عابدزاده درمورد فوتبال ایران و شرایط پسرش که در لیگ پرتغال بازی می‌کند همیشه جذاب است. با هم چکیده‌ای از مصاحبه عابدزاده را می‌خوانیم.

* ۲۳ سال از حماسه تیم ملی ایران در ملبورن گذشته ولی صدا و سیما همچنان آن مسابقه را تکرار می‌کند. جالب است هرگاه مردم آن بازی را می‌بینند در موردش صحبت می‌کنند و دیدار ایران و استرالیا از اذهان پاک نشده است. همه بازیکنانی که در آن دیدار به میدان رفتند برای شادی دل مردم فوتبال بازی کردند و صعود تیم ملی بعد از ۲۰ سال به جام‌جهانی برای همه ما لذت‌بخش بود.

*از صدا و سیما خواهش می‌کنم که هر سال بازیکنان نسل ۹۸ را که در آن بازی‌ها حضور داشتند دور هم جمع کنند و خاطرات برای مردم زنده شود همه دنیا این کار را انجام می‌دهند و واقعا نفراتی مثل بیژن ذوالفقار نسب پرویز کماسی و کسانی که در آن تیم زحمت کشیدند باید در اذهان مردم بمانند به همین خاطر است که می‌گویم صدا و سیما باید این نفرات را دور هم جمع کند تا آنها فراموش نشوند.

*وقتی بحث پرچم ایران و تیم ملی مطرح می‌شود، استقلال و پرسپولیس زیر مجموعه این پرچم قرار می‌گیرند آبی و قرمز برای همه محترم هستند و به هر حال مردم این تیم‌ها را دوست دارند ولی همانطور که توضیح دادم همه باید به هم کمک کنیم تا یک تیم ملی خوب داشته باشیم چون استقلال و پرسپولیس هستند که شاکله تیم ملی را تشکیل می‌دهند.

*با استقلال در ۸ دربی و با پرسپولیس هم اگر اشتباه نکنم در ۱۳ دربی بازی کردم که در هیچ کدام باخت نداشته‌ام.

*برای من کسی نمی‌تواند کُری بخواند.

*پسرم در پرتغال و در تیم ماریتیمو ۴ سال است که بازی می‌کند و او هم همین شیوه را در نظر گرفته است چند وقت پیش وقتی با تیم ملی از اردو برگشت راهی دانمارک شد و با یک مربی مخصوص سه روز تمرینات ویژه انجام داد. او از جیبش هزینه کرد تا خودش موفق شود. این انتظار برای همه فوتبالیست‌ها و دروازه‌بانان به خصوص در تیم‌های پر طرفدار وجود دارد.

*در سال ۷۴ در زمین شماره سه ورزشگاه آزادی و زمانی که امیر فقط دو سال و سه ماه سن داشت با تیم ملی تمرین می‌کردیم از همان روز نوع تمرینات من را تماشا می‌کرد و حتی عکس آن تمرین را در آلبوم خاطرات‌مان داریم. ۱۵ سال با امیر کار کردم و او در انگلیس تحصیلات خود را ادامه داد تا در زمینه فوتبال هم او را به خوبی پیش بردیم و می‌بینید که حالا راهی پرتغال شده و بهترین دروازه‌بان تیمش محسوب می‌شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج