جاباما
۱۰۶۵۸۷۶
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

ابوالفضل جلیلی:

«مسیر معکوس» را هر طور خواستید نمایش دهید

ابوالفضل جلیلی می گوید چند دهه است فیلم‌هایش فرصت نمایش پیدا نمی‌کنند برای همین اعلام کرده‌ کار آخرش را هرگونه که می‌خواهند نمایش دهند.

خبرگزاری صبا: ابوالفضل جلیلی می گوید چند دهه است فیلم‌هایش فرصت نمایش پیدا نمی‌کنند برای همین اعلام کرده‌ کار آخرش را هرگونه که می‌خواهند نمایش دهند.
«مسیر معکوس» را هر طور خواستید نمایش دهید
ابوالفضل جلیلی کارگردان سینما در گفتگو با ما درباره کارهای جدید خود چنین اطلاع رسانی کرد: فیلمی سینمایی با عنوان «مسیر معکوس» آماده پخش دارم. این اثر سینمایی نزدیک به یک سال است که آماده پخش شده، ولی هنوز فرصت نمایش آن فراهم نشده است.
وی افزود: در این فیلم علاوه بر کارگردانی و تهیه‌کنندگی؛ نویسندگی، فیلمبرداری و تدوین را هم خودم برعهده داشتم. بازیگران «مسیر معکوس» همگی از نوجوانان نابازیگر هستند که آنها را از میان گزینه‌های مختلف انتخاب کرده‌ام.
این کارگردان درباره اکران «مسیر معکوس» آنهم در شرایط کرونایی که سینماها تعطیل هستند، اعلام کرد: به مسئولان اعلام کرد‌‌‌‌ه‌ام فیلم مرا هرگونه صلاح می‌دانند اکران کنند، زیرا برایم مهم دیده شدن کار است و برایم فرقی نمی‌کند آن شکل نمایش اکران آنلاین باشد یا در گروه هنر و تجربه. دلیل این خواسته نیز این است که سال‌ها به فیلم‌هایم اجازه نمایش نداده‌اند برای همین دوست دارم این کارم حداقل به نمایش عمومی درآید.
جلیلی اعلام کرد: «مسیر معکوس» تماماً در تهران فیلمبرداری شده و داستان فیلم درباره نوجوانی است که می‌خواهد فیلمساز شود، اما موانعی مختلف به او اجازه چنین کاری را نمی‌دهد ولی با همت بالا از عهده همه مشکلات پیش رویش برمی‌آید.
وی در پایان درباره پروژه‌های بعدی خود نیز گفت: فیلمنامه دیگری دارم که قرار بود با مشارکت بنیاد سینمایی فارابی آن را جلوی دوربین برم ولی متاسفانه به دلیل تبلیغات نامناسبی که پیرامون آثارم به وجود آمد فارابی از مشارکت در آن منصرف شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج